من فیزیوتراپی روزانه یه دانشگاهی تو تهران آوردم، آزاد رو یه رشته خوب (دندون یا پزشکی، نمیگم کدوم که شناسایی نشم)، قبول شدم ولی چون خیلی دور بود از خونه مون دنبال نکردم، یه کم هم آدم بی خیال و تنبلی هستم متاسفانه، بعد همین دو روز پیش به خانوادم گفتم اول کلی دعوام کردن و بعد که برای ثبت نام اقدام کردیم دیدیم تموم شده مهلتش، گفتن تکمیل ظرفیت داریم، حتما قبولی ثبت نام کن، که تو تکمیل ظرفیت پزشکی شهر خودمون رو میارم، اصلا بیخیال اون یکی.

ولی من چرا نرم فیزیوتراپی؟، خیلی آدم هایی که رتبه بهتر از من داشتن و حتی توانایی مالیش رو هم داشتن رفتن این رشته، پس یعنی یه چیزی داره قطعا، چرا مشاوران دارن همه رو به سمت پزشکی و دندون میفرستن؟، امروز مشاورم کلی دعوام کرد که فیزیوتراپی دکتری نداره!، مشاوری که انقدر اطلاعاتش ناقصه که حتی قبول نمیکنه فیزیوتراپی دکترا داره، من چه جوری و رو چه حسابی حرفش رو گوش کنم؟، همه ش هم داره رو ذهن والدینم تاثیر میگذاره و جهت میده بهشون و میگه این تباه کرد خودش رو با انتخاب رشته ش، واقعا تباه شدم؟

هر کی منو به یه سمت راهنمایی میکنه خسته و گیج شدم، علاقه خودم هم بگم خب رشته پزشکی و دندان رو دوست دارم ولی مگه مجبورم خودمو به زور دکتر کنم وقتی میتونم یه رشته خوب توی یکی از بهترین دانشگاه ها و یه شهر خوب بخونم؟

یه مشکل دیگه ام دارم، خب اگه پزشکی شهرمون بخونم تا درسم تموم نشه ازدواج نمیتونم بکنم که موقعیت های خوبم از بین میره، شهرمون هم کوچیک و سنتیه و تو فیزیوتراپی تهران موقعیت های ازدواج بهتری خواهم داشت، میشه با دلیل راهنماییم کنید لطفا؟

پی نوشت : من همونم که قبلا سوال کرده بودم فیزیوتراپی دولتی یا پزشکی پردیس جاهای دور ...، و اکثرتون هم گفتید فیزیوتراپی بزن ، واقعا خوشحالم حرف تون رو گوش کردم .


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

فیزیوتراپی رو انتخاب کنم یا یه سال دیگه پشت کنکور بمونم

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

پزشکی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی ؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) رشته پزشکی (۱۹ مطلب مشابه)