سلام

دختری کنکوریم، تا قبل از دوران دبیرستان تمام فکر و ذهن من درسم بود و به چیزی جز درسم فکر نمیکردم،  به یه عروسی دعوت شدیم، من اونجا یه پسری رو دیدم که خیلی بهم نگاه میکرد.

وقتی از عروسی برگشتیم تا مدتی تمام فکر و ذهن من اون پسر بود، تا اینکه به خودم اومدم و دیدم  خیلی بهش علاقه مند شدم، مدام تخیل میکردم و بهش فکر میکردم، افت تحصیلی شدیدی پیدا کردم و هر وقت که از مدرسه برمیگشتم انرژی منفی زیادی داشتم، چون تا قبل از دبیرستان همیشه شاگرد اول بودم ولی دبیرستان اونی که میخواستم نبودم.

دوران دبیرستان خیلی تلاش کردم که فراموشش کنم، مثلا عهد می بستم که اگه بهش فکر نکنم اوضاع درسیم بهتر بشه یا مثلا قرآن باز میکردم که بدونم من با اون پسر ازدواج میکنم یا نه، یا مثلا دستم رو میذاشتم روی قرآن و قسم میخوردم که دیگه فکر نکنم بهش ولی همه شون فقط برای مدت کوتاهی کمی اثر داشت و انگار هر چی بیشتر تلاش میکردم فکر نکنم بیشتر فکرش می اومد به ذهنم...

برای کنکور چون هدفم این بود که پزشکی قبول بشم، با خودم میگفتم تا وقتی اون پسر میاد به فکرم، تمرکزم برای این هدف کامل نیست. تا مدتی دست و پا شکسته درس خوندم، ولی بعدش دیدم این جوری نمیتونم چیزی که میخوام رو قبول بشم و کل کنکور رو گذاشتم کنار و به خودم گفتم تا وقتی تمام فکر و ذهنم درسم نیست بیخیال درس...

میدونم که اگه بفهمم کلا علاقه ای بهم نداره و در آینده هم اصلا به من علاقه مند نمیشه دیگه فکرش رو نمیکنم... ولی نمیدونم حسش به من چه جوریه؟

اون پسر خیلی بهم خاص نگاه میکنه... چشم هاش برق میزنه و لبخندی هم به لبش داره... گاهی به خودم میگم اون اصلا به ازدواج شاید فکر هم نکنه  ولی این موضوع مثل یه پرونده نیمه باز توی ذهنمه...

دوست دارم بدونم که راه من از اون جداست و این قضیه رو کامل توی ذهنم ببندم. با خودم میگم اگه منو دوست داره باید خودش رو بهم نزدیک کنه.

حالا به نظرتون علاقه ای به من داره؟، اگه نداره پس چرا اون جوری نگاهم میکنه؟، چرا لبخند میزنه؟، برام خیلی سواله که چرا وقتی کسی بهم چیزی نگفته من باید بهش فکر کنم؟، اصلا چرا اینقدر به ازدواج و جنس مخالف و ... فکر میکنم؟، چرا نمیتونم این قضیه رو کنار بذارم؟

خواهشمندم اگر کمکی میتونین بکنین، من امسال هم کنکور دارم و ممکنه حرف شما عزیزان خیلی اثر گذار باشه در آینده من


مرتبط با عشق یک طرفه :

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)