از دوستانی که رشته تجربی هستن و کسانی که قبلا رشته تجربی بودن و در حال حاضر دانشجوی رشته هایی مثل پزشکی و دندان پزشکی هستند یه سوالی داشتم. 

من قبلا رشته ام ریاضی بوده، الان میخوام کنکور تجربی شرکت کنم برای پزشکی، امشب اومدم برای امتحان چند صفحه اول فصل ۶ زیست ۱ که میگن جزو فصل های سخت زیست هست رو خوندم. بعد هشت تا تست زدم. دو تاش درست بود. چهار تا غلط، 2 تا هم جواب ندادم. به نظرتون اگه خوب بخونم، میتونم از پسش بربیام؟

من بواسطه رشته ای که تو دانشگاه خوندم ریاضی و فیزیکم قوی شده، شیمی هم قبلا حدودا 50 درصد میزدم، رتبه ام تو کنکور ریاضی هزار و خورده ای شده بود، من تو دوران مدرسه همیشه نمره علوم و زیستم بهتر از ریاضیم بود، اما بنا به دلایلی مثل بلندپروازی هایی که داشتم رفتم سراغ رشته ریاضی و بعدش مهندسی.

مرتبط:

در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام

توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم