سلام

یادمه اولین جرقه هاش در سال سوم دانشگام زده شد. وقتی بچه ها دائم از پسرها و چیزهایی که میدیدن و میشنیدن حرف میزدن. منم یه دختر مذهبی و مقیدم و اصلا کاری با پسرها نداشتم بنابراین بعضی از حرف هاشون برام جذاب بود و تا حالا نشنیده بودم.

دیگه کم کم شروع شد تا جایی که بچه ها فیلم های صحنه دار میدیدن و البته من چون یک بار در 7 سالگس تجربه ش رو داشتم میدونستم حالم بهم میخوره برای همین نرفتم سمت این چیزها!

اما یادمه اثر حرف های بچه ها و چیزهایی که تو کانال ها و سایت ها دیده بودم بعضی شب ها عین یه مار خفته بیدار میشد حالا بیا و جمعش کن!، اولین تست مزاج شناسیم رو همون موقع ها دادم و فهمیدم گرمم و حالا شنیدن و دیدن برخی عکس ها و تجربه بچه ها شده بود مزید بر علت!

خیلی از شب ها که همه بچه ها خواب بودن من داشتم با خ ا دست و پنجه نرم میکردم و بعدش هم طبق معمول گریه و زاری!، البته خدا رو شکر بخاطر اعتقاداتم و سنگینیه نا خدا رو سرم شاید به ده بار هم نرسید ولی ترکش های اون رو تا همین الان که سال چهارم دانشگاهم رو تموم کردم هم احساس میکنم!

یادمه بدترین محرک برام دیدن عکس و تصورات خودم بود!، ترک خ ا هیچ دوایی نداره مگر اول خواست خودم آدم! میشد بعد 6 ماه دوباره میومد سراغم!، خ ا با سواد و بی سواد و ... پزشک و مهندس و ... نداره، متاسفانه با این که دولتی بودم و رشته م خوبه ولی خیلی از بچه ها فیلم های صحنه دار رو از مبتدی تا دانشگاه میبینن!

متاسفانه در علمی ترین و فضایی ترین فیلم های غربی هم حتی این صحنه ها هست و برای منی که گرمم همون دیدن صحنه های کوچیک هم میشد جرقه، برای همین نمیدیدم !

در 7 سالگی دختر همسایه مون دزدکی این فیلم پدر و مادرش رو براداشته بود و برامون گذاشت و منم که حالیم نبود فقط هر چی بود هنوز جزییاتش یادمه!

اما راهکار های من برای کسایی که شاید مثل من دیگه نخوان این طوری باشن؛

باید هر عامل محرک رو حذف کنیم، حتی در ذهن تون!

جالب اینجاست من بعد از نماز صبحم میل جنسیم بسیار بالاست و اکثر تصورات هم همون موقع کار دستم میداد!

گاهی از 5 صبح تا 7 صبح با این تصورات خودم رو داغون میکردم و سرکلاس خسته بودم!، خ ا از من یه دختر عصبی و خسته میساخت و بعضی موقع ها که فرق بین تحریک و خ ا رو نمیفهمیدم از روی خستگی و بی حالیم متوجه اون میشدم!

همه کانال ها و سایت هایی که محرک بودن برام رو بستم و حذف کردم.

روزه گرفتن هم گاهی نمیتونست مانعش بشه ولی اینی که میخوام بگم بشدت روم اثر دازه اونم قرآن خوندن و بویژه همراه ترجمه اون و آروم شدن!

نکته بعدی این که تنها نمونید، خیلی از مواقع من تو خوابگاه تنها میموندم، حتی برای چند ساعت و بعد...!، گاهی دیدن شنیدن خوندن یه مطلب برای کسی مثل من میشه یه جرقه که شب خودش رو بروز میده!

خلاصه این که اون هایی که براتون پاک موندن دغدغه ست و میخواین برین دانشگاه اونم یه شهر دیگه، گاهی خلا دوری از خانواده از همه مهمتر نداشتن یه پشتوانه اعتقادی خوب میتونه شما رو به سمت دوستی و خ ا ،خدایی نکرده ارتباط خارج از چهارچوب بکشونه!

خودتون رو دریابید که گول رشته و دانشگاه رو نخورید شریف و تهران ملاک نیست!!!، از طرفی اونایی هم که درگیرش هستند هنوز باید بگم خدا خیلی بزرگه من واقعا زجر میکشیدم و گریه میکردم ولی یک بارم رسوام نکرد الان خوبم ولی بازم گاهی تحریک میشم!


مرتبط با نیاز جنسی دختران :

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

آیا خوابگاه خودگردان دانشجویی اتاق تک نفره داره؟

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)