سلام

من دختری ۲۳ ساله هستم، ۵ ماه پیش با یه پسر ۲۵ ساله که هم دانشگاهیم بود به درخواست و اصرار ایشون قرار شناخت و ازدواج گذاشتیم، تایمی رو مشخص کرده بودن واسه آشنایی و بعد قرار بود بیان خواستگاری، به خانواده شون هم گفته بودن و اون ها هم راضی بودن، اما وقتی زمانش تموم شد پدرش هنوز خونه نخریده بود و این پسر هم اصرار کرد به خانواده ش و دعواشون شد.

پدرش خیلی جدی باهاش مشکل پیدا کرد و گفت اصلا الان وقت ازدواجت نیست، پدرش گوشیش رو یه مدت گرفت و به منم پیام داد که ارتباط تون رو قطع کنین تا وقت ازدواج تون، حتی من گفتم نه شما مخالفین کلا دیگه این قضیه رو فراموش کنیم که ایشون گفتن نه، پسرم و مادرش به شدت خواهان شما هستند و برای منم فرقی نمیکنه عروسم چه شخصی باشه، فقط الان با هم ارتباط نداشته باشید ولی انتخاب ما شمایی.

گذشت و بعد از یه ماه و نیم پسر گوشیش رو از پدرش گرفت و شروع کرد به من پیام دادن، منم گفتم که پدرش چی گفته و نمیخوام ارتباط داشته باشیم، اما اصلا توجه نکرد و با خواهش و التماس گفت کنارم بمون و بابامم الان میدونه باهات صحبت میکنم و ... ، منم میدونم اشتباه کردم اما واقعا دوسش داشتم و خیلی پسر خوبی بود.

تا اینکه الان سه روزه ازش خبر نداشتم تا امروز متوجه شدم پدرش فهمیده ما ارتباط داریم و باز گوشیش رو گرفته و تهدیدش کرده میاد به پدر من میگه، نمیدونم اصلا آدرس پدر منو از کجا آورده، اما من به شدت استرس دارم و نمیدونم باید چیکار کنم؟

خیلی برام عزیز هست اما گیر کردم و عاجز شدم، اگر به خانواده م بگه چه برخوردی باید داشته باشم، اصلا الان چیکار کنم؟

 

مخالفت خانواده با ازدواج با فرد مورد علاقه:

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

چطور والدینم رو راضی به ازدواج در سن 22 سالگی بکنم؟

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)