سلام دوستان

سوال اصلی من این هست که:

اگر از ابتدا بدونید که عشق دوم خواستگارتون، که همون پسر مورد علاقه تون هست باشید، چیکار میکنید؟

من دختری 20 ساله هستم که دارم مهندسی صنایع میخونم، به یکی از پسرهای دانشگاه مون که 2 سال ازم بزرگتره و اونم مهندسی صنایع میخونه، علاقه مند هستم. چون تمام معیار ها و ویژگی های همسر ایده آل من رو داره. یعنی ظاهرش رو دوست دارم و طی این مدتی که با همدیگه در حد کارهای درسی و دانشگاه همراه بودیم و همین طور از طریق فضای مجازی، متوجه شدم تقریبا از نظر اخلاق، اعتقادات مذهبی، اوضاع مالی، سطح تحصیلات خانواده ها، نوع و میزان تفریحاتی که داریم، طرز تفکر تو خیلی از مسائل، سطح تحصیلات خودمون و کلا شیوه زندگی خودمون، کاملا با هم تناسب داریم و شک ندارم دیگه کسی برام پیدا نمیشه که این قدر به هم شباهت داشته باشیم!، کلا پسر پاک و سر به زیر و مودبی هست ...، فقط یه مشکل وجود داره ...؛ 

این که من خودم چند وقتی هست به یه طریقی متوجه شدم که به دختر عموش علاقه مند هست و یه جورایی عاشق اون دختر بوده. یعنی از حدود 16_17 سالگی اون دختر رو واسه ازدواج میخواسته چون که می‌گفته همدیگر رو خوب می‌شناسن و اون هم عاشق دختره بوده. بعدا متوجه شدم اون علاقه، یه طرفه و فقط از جانب اون آقا پسر بوده و بس! 

یه مدتی خیلی براش ناراحت بود وخب این تو ظاهرش هم معلوم بود، منم سعی می‌کردم فراموشش کنم اون آقا رو چون دیگه میگفتم بعیده به من احساسی داشته باشه، بعد ۴_۵ ماه، دیگه حس کردم از اون حالت منزوی بودن و ناراحتی اومده بیرون و کلا عوض شده ...، اما از رفتارش تو فضای مجازی احساس میکنم هم چنان ته ته دلش، بهش علاقه داره. 

اما تو این دو سالی که باهاش بودم، از رفتار ها و کارهایی که برام کرده کاملا برام واضح شد از منم خوشش میاد! و وقتی دقت کردم، دیدم با دخترهای دیگه اینجوری نیست، حتی دوستاش هم وقتی منو میبینن، رفتارشون عوض میشه! 

حالا کاری ندارم که اون پسر منو به قصد ازدواج میخواد یا نه یا اینکه بیاین بگین بهت علاقه داره یا نه. چون مشکل اصلی من این نیست.

مشکل اصلی من اینه که من نمیدونم حتی اگه واقعا به من علاقه داشته باشه و یه روزی بیاد جلو واسه خواستگاری، چون اون دختر قبلا تو زندگیش یه جورایی نقش داشته، از کجا بفهمم فراموشش کرده؟ اصلا باهاش در این مورد صحبت بکنم یا نه؟، اگه آره، چی بهش بگم که برنخوره بهش؟، همون جلسه اول، این اتفاق رو به روش بیارم؟

اون انتخاب اولش واقعا مناسبش نبوده چون دختره بهش علاقه نداشته اما اون آقا هم خیلی منتظرش شده و خیلی ازش خواهش کرده که برگرده! با وجود اینکه خودشم اقرار کرده که واقعا مناسبش نبوده.

حالا اگه هیچ وقت جلو نیاد، چه جوری همچین فرد ایده آلی رو فراموش کنم؟، کل زندگیم رو اشغال کرده اصلا. همیشه تو ذهنمه 

از دوستاش شنیدم که گفته اگه یه وقت بخوام ازدواج کنم، با کسی میرم که اول از همه عاشقش باشم و دوم اینکه نسبت به هم شناخت خوبی داشته باشیم و با هم تفاهم داشته باشیم ... 

با این وجود میدونم اگه یه زمانی منو بخواد، منو با عشق و عقل انتخاب کرده ولی همه ش از اون عشق اولش میترسم. چون با هم فامیل هستن و من تا ابد اونو میبینم!، و میترسم ته دلش یه جورایی اون رو هم دوست داشته باشه.

دخترا بگن اگه این موضوع رو بدونید، شما چیکار میکنید؟، پسران هم بگم لزوما عاشقی تو سن حدود 16_17 سالگی اگه شروع بشه و تا حدود 21_22 هم طول بکشه، ممکنه طرف مقابل رو فراموش کنه یا نه؟، با وجود اینکه دیگه میدونه اون به دردش نمیخوره ولی هنوز بهش علاقه داره.


مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)