سلام 

من به هیچی مطلقا علاقه ندارم، اصلا نمیدونم چی میخوام یا نمیخوام، میدونم چیزی رو دوست دارم که پر از شگفتی باشه، کلی جای کار داشته باشه، کلی جای تحقیق داشته باشه ...

متاسفانه هیچ استعدادی هم تو ریاضی و فیزیک ندارم که خب با معیارهای من جورتر بودن، و به همین دلیل و البته اصرار خانواده رفتم تجربی که الان هم رشته هاش رو نگاه میکنم میخوام خودم رو از پنجره پرت کنم پایین.

تیپ شخصیتیم هم ENTP هست، خب حالا به نظرتون چه شغلی برای من مناسب تره و تو چه رشته ای؟


مرتبط با بازار کار و آینده شغلی رشته های علوم تجربی:

کمکم کنید در رشته ی تجربی به یه شغل برسم و مستقل بشم

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رشته فیزیوتراپی قبول شدم ، میشه پولدار شد با این رشته ؟

فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)