سلام

میخواستم نظرتون رو راجع به حس خوب یا بدی که درون تون به وجود میاد یا بهتون القا میشه رو بدونم، راستش من بعضی وقت ها دچار حس بدی میشم و حالم بد میشه. نمیدونم واقعا چیکار کنم؟

به عنوان مثال؛

با دختری آشنا شدم و قرار خواستگاری گذاشتیم و همدیگه رو دوست داشتیم و سر همه چیز به توافق رسیدیم اما نمیدونم چرا چند روز قبل از خواستگاری یه حسی بهم میگفت جواب منفی میده و حتی شب خواستگاری هم حس خوبی نداشتم و هوا ابری و بارونی بود و متاسفانه با اینکه با هم تفاهم داشتیم و سر همه چیز توافق کرده بودیم نظرش عوض شد و جواب منفی بهم داد و گفت ما شرایط مون به هم نمیخوره. 

بعد دوباره خیلی تلاش کردم که اون رو برگردونم اما حس درونم بهم میگفت اون دیگه هیچ وقت برنمیگرده. دیشب دوباره رفتم توی فکرش و حس میکردم براش خواستگار اومده یا با کسی هست حالم خیلی بد بود و دنیا رو انگار یه جور دیگه میدیدم و دلم شور میزد.

به نظرتون این حس ها، بدبینی ها یا خوش بینی ها واقعیه؟، یا ممکنه به واقعیت تبدیل بشه؟

ممنون میشم نظرات و تجربیات تون رو بگید.


مرتبط با مدیریت افکار:

نمی تونم مسائل رو در ذهنم دسته بندی و کنترل کنم

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آرام سازی فکر و ذهن (۱۲ مطلب مشابه)