سلام به همه

پسری 18 ساله هستم، امسال کنکور تجربی دادم اما نتیجه خوب نبود، من علاقه خاصی به رشته تجربی نداشتم، هر چند که توش ضعیف نبودم بلکه خوبم بودم و صرفا بخاطر رشته پزشکی و کسب درآمد و موقعیتش واردش شدم.

اما علاقه من بیشتر به رشته ریاضی هست. خانواده خیلی موافق نیستن به رشته ریاضی برم چون میگن کار نیست و فلان و ...، خلاصه اینکه من وسط درس خوندن برای رشته تجربی هی علاقه م به تجربی کم و زیاد میشد و همین باعث میشد درست نرم جلو.

خانواده و فامیل ما اینطوری هستند که یه فردی که پزشکی عمومیش 10 سال طول کشیده و از نظر درسی ضعیفه و هیچی نیست!، رو بیشتر قبول دارن تا اینکه یه فردی که مثلا برق صنعتی شریف میخونه، (این رو خودشون بارها گفتن)، البته تو فامیل ما یکی دو تا بیشتر پزشک نداریم که اون ها هم آزاد خوندن. کلا ملاک برتر بودن از نظرشون پزشک بودنه و تمام!

به نظرتون چیکار کنم؟، امسال کنکور ریاضی بدم؟، البته یه خورده میترسم چون سال ها تو گوشم خوندن ریاضی بده و تجربی خوبه ...

علاقه م به ریاضی صرفا یه علاقه خالی نیست و قبلا خیلی کارها میکردم تو این زمینه، ولی از موقعی که اومدم تجربی بیخیال خیلی چیزها شدم.


مرتبط:

نا امید شدم، آیا پزشکی الان اشباع شده ؟

اگه رشته خوب قبول نشم ، آرزوهام کلا به فنا میره ؟

مزایا و معایب پزشکی برای یک خانم چیه ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)