سلام دوستان

پسر 30 ساله ای هستم، من یه مشکلی که دارم اینه که پشت کمر من خیلی جوش میزنه، نه جوش ساده، جوش بزرگ مثل کورک که سفت و دردناک هم هست، بعد از چند روز از بین میره ولی دوباره میاد.

طب سنتی رفتم، گفتن حجامت کن سالی 2 بار، بعد از حجامت تا 1 ماه عالی بود، ولی بعدش دوباره اومد، وزنم از نود رسوندم به هفتاد، اندازه دور کمر مناسب شد ولی باز هم تاثیری نداشت، عرق کنگر خوردم غذاهای گرم مثل سیب زمینی، سس، گوشت گوسفند و خرما رو حذف کردم، ولی تاثیر محدودی داره و بعد از 2 هفته این جوش های سفت و دردناک برمیگرده.

بعد سراغ متخصص پوست رفتم گفت غدد سباسه تو ماده سبوم زیاد تولید میکنه، تنها راهش خوردن قرص رواکوتانه، 3 ماه این قرص رو خوردم، 2 هفته ی اول جوش های خیلی زیادی زد، ولی بعد از اون دیگه به سرعت از بین رفت، یعنی بعد از سه ماه جوش ها از بین رفت و تا 2 ماه بعد پوست صافی داشتم تا قبل از اون حتی استخر نمی رفتم چون روم نمی شد ولی این بار استخر رفتم دیگه موقع خوابیدن هم مشکلی نداشتم.

ولی متاسفانه الان دوباره این کورک ها برگشته، حالا دوستان منو راهنمایی کنید چه کار کنم، بعضی وقت ها گریه میکنم میگم خدایا آاخه این چه دردیه که به من دادی، پوست ناجور اعتماد به نفس آدم رو پایین میاره، حتی اون دفعه زیر پوشم رو که درآوردم مادرم  اتفاقی کمرم رو دید و خیلی تاراحت شد، میترسم بعدا موقع ازدواج هم دردسر بشه برام، پوست من گندمیه، حالا من چه کار کنم دکتر خوبی سراغ دارین چون شنیدم رواکوتان ضرر و عوارض داره.

لطفا دوستان راهنماییم کنید چه کار کنم

با تشکر


مرتبط:

چند سوال در مورد قرص راکوتان


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)