سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه، پسری هستم 23 ساله، تازه لیسانس گرفتم، یه مشکل دارم امیدوارم راهنمایی های شما کمکم کنه. 

بنده همه چیز رو برای خودم بزرگ و  غول میکنم، هر چیزی که شما فکرش رو بکنید، پشت هر فکری که میکنم یه ترس پنهان خوابیده و از انجام هر کاری دلهره دارم، روابط عمومیم خوبه، خون گرم هستم، تو جمع که میشینم همه از حرفام میخندن، مسئولیت پذیرم، یعنی شونه خالی نمیکنم از کار.

اینا رو گفتم که بدونید گوشه گیر و درونگرا نیستم ولی این مشکل زندگیم رو مختل کرده، دامنه افکارم در طول روز زیاده و به همه چیز فکر میکنم و از عملی نشدن نقشه هام حرص میخورم، خیلی تو گذشته و آینده گیر کردم، شاید به خاطر گذشته بدی که داشتم. چون خواهر و برادرم چند سال بیماری سخت داشتن و جفت شون هم فوت کردن و اینکه دوست دارم سریعتر به آینده برسم تا ناکامی های قبل برام کمرنگ تر بشه.

چند نمونه بهتون بگم که بفهمید؛

مثلا دارم رانندگی میکنم به اشتباه وارد یه خیابون میشم که اون جا رو بلد نیستم، این قدر دست و پام رو گم میکنم با خودم میگم که الان چه جوری برم به اون جایی که میخواستم؛ یا مثلا برای کار اداری وارد یه اداره جدید میشم از تعدد اتاق ها اعصابم بهم میریزه؛ بهتون گفتم به آینده خیلی فکر میکنم از همون 18 سالگی  سربازی تو فکرمه؛ میخواستم برم ولی خانواده نذاشتن و گفتن درست رو بخون بعد برو. 

منم به اجبار قبول کردم ولی تا الان که 23 سالمه سربازی شده یه ترس بزرگ و میخوام سریع برم و تموم شه راحت بشم ازش . 

واقعا این افکار آزار دهنده انرژیم رو گرفته...، آرامش ندارم، تصمیم گرفتم برم پیش مشاور ولی قبلش خواستم از شما راهنمایی بگیرم، منتظر نظرات تون هستم.

ممنون


مرتبط:

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)