سلام دوستان

 من یه دختر 23 ساله هستم، لیسانسم گرفتم، حدودا 2 ماه پیش یه پسر که از آشنایان دور ماست و منو داخل مغازه پدرش دیده بود اومد خواستگاریم، ایشون فوق لیسانس جامعه شناسی داره، 27 سالشه و کارمند دولته با حقوق ماهی 3 میلیون تومان، چهره خوبی داره خانواده خوب و نجیبی هم هستند، وضع مالی شون خوبه.

با اجازه خانواده هامون چند جلسه ای برای آشنایی بیشتر همدیگه رو دیدیم، اخلاق و رفتارش رو پسندیدم ، پسر مهربونیه، روابط اجتماعیش قویه، اهل مطالعه هم هست، در طول تحصیل هم تو مغازه پدرش کار میکرده.

یه خونه  هم داره که مال خودشه  یه خواهر و برادر بزرگتر از خودش هم داره که ازدواج کردند، من هم یه خواهر بزرگتر دارم که ازدواج کرده.

چند روز پیش که صحبت داشتیم میکردیم گفت من رانندگی بلد نیستم، هر جه قدر سعی کردم نتونستم یاد بگیرم، اما گفت گواهینامه دارم، گویا افسره 6 سال پیش دلش سوخت و بعد از 3 دفعه رد شدن دفعه چهارم قبولش کرد، البته پدرش ماشین داره، ولی خب سوار ماشین نمیشه.

حالا دوستان من چه  کار کنم، مهرش به دلم نشست، خیلی دوستش دارم، اون هم منو خیلی دوست داره، من خودم هم رانندگی بلد نیستم، حالا دوستان به نظر شما من چه کار کنم؟

البته برای من زیاد مهم نیست، ولی به نظر شما این قضیه میتونه مشکل ساز بشه؟، خانواده خودم حرفی ندارن و پسندیدنش، خانواده اون هام راضی هستند، می خواستم تو این زمینه راهنماییم کتید با تشکر


مرتبط:

دختری که رانندگی بلد نباشه بی هنره!

می ترسم تنهایی رانندگی کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)