من 3 سال نامزد هستم 6 سال هم با نامزدم دوست بودیم و جمعا 9 ساله که با همیم و در طول این 9 سال تا جایی که یادم میاد همیشه به من میگفته دخترونه رفتار کن و ناز و عشوه داشته باش و همیشه لباس پوشیدن من ایراد میگرفت و ما به مشاوره هم رفتیم و من تازه فهمیدم این آقا 4 سال با یکی دیگه دوست بوده که همه این چیزایی که یه زن باید داشته باشه داره و  همه اینها رو مشاور به من گفت ولی نامزدم نمیدونه من فهمیدم، من هر وقت حرف از عقد میزدم این حالش بد می شد در طول این مدت هم به خاطر این کارش خیلی عذاب کشید جوری که روان تنی گرفت بدن درد و سر دردهای شدید می گرفت و همیشه به من میگفت در وجود تو این پاکدامنی و مظلومیتت منو جذب خودش کرده و الانم با اون خانوم بهم زده و به من برگشته ولی من همش ته دلم مونده و می خوام باهاش خوب باشم ولی نمیتونم و بهش گفتم باشه همه کارایی که یک زن باید بکنه من انجام میدم و بازم میترسم که نتونم این خیانتشو فراموش کنم و این موضوع خیلی براش مهمه که من اونی که می خواد بشم.

من 13 روز برای اولین بار نه دیدمش نه باهاش حرف زدم و بهش گفتم همه چیز تموم شده ولی مشاوره به من گفت اون به اشتباه خودش پی برده و تو باید عوض بشی و منم خیلی دوستش دارم و نمیتونم به این راحتیا فراموشش کنم خیلی سرگردونم و اینکه آیا میتونم مثل یک زن واقعی ناز و عشوه داشته باشم و فکر میکنم اگر این کار و بکنم مصنوعی میشه و همه میفهمن.

چیییییییییییی کار کنم؟

اگه راهنماییم کنید خیلی ازتون ممنون میشم. 


پاسخ :

سلام

قرار نیست غیر از شوهرتون کس دیگه ای ناز و عشوه ی شما رو ببینه . هیچ کدوم از موارد مد نظر شما قابلیت اجرا شدن در جمع رو ندارند .

اون چیزی رو که در جمع باید بیشتر انجام بدید ، احترام بیشتر به اون هستش . البته با یک شیب ملایم . یعنی این که کم کم درجه ی احترام به شوهرتون ( در جمع ) رو افزایش بدید تا کمتر جلب توجه کنید . 

همیشه رضایت همسرتون رو به رضایت مردم ترجیح بدید . 

فرض کنیم در یک مهمانی شوهرتون یه درخواستی از شما می کنه و شما میگید چشم آقا ! شوهرتون وقتی چنین چیزی رو از شما میشنوه  ، خیلی خوشحال میشه و احساس غرور می کنه . حالا اگه زن های حاضر در جمع پچ پچ کردند و ... ، شما نباید به روی خودتون بیارید . مهم برای شما باید سربلند کردن شوهرتون باشه ، حالا ممکنه یه متلکی هم بارتون کنن . البته با توجه به شرایط شما فعلا توصیه نمیشه در این سطح رفتار کنید .

در خلوت با شوهرتون هم باید کم کم فیتیله رو زیاد کنید ! نباید طوری باشه که شوهرتون حس کنه به خاطر رجوع به شما ، داره این همه محبت می بینه و تحویل گرفته میشه . اگه چنین حسی بهش دست داد ممکنه سوء استفاده کنه .

ولی اگه از جفایی که در حق شما کرده پشیمون هستش و می خواد با محبت بیشتر به شما اون رو جبران کنه ، متناسب با خوبی هاش ، بهش خوبی کنید . 

یادتون باشه در چنین مواردی کسی که باید ناز کنه و احترام بیشتری ببینه ، اون کسی هستش که در حقش ظلم شده . به هر حال این توصیه ها رو تا زمانی اجرایی کنید سطح روابط شما عادی بشه . بعد از عادی شدن روابط ، برای محبت کردن نباید منتظر محبت اون باشید.

موفق باشید