من یه دختر مجردم که با آقایی قصد ازدواج داریم، ولی همه بهم میگن با این ازدواج بدبخت میشم. این آقا قبلا ازدواج کرده، ولی همسرش ازش طلاق گرفته چون این آقا نمیتونسته بچه‌دار بشه. موقع طلاق مجبور شده مهریه رو که چند صد سکه بوده بپردازه و الان از نظر اقتصادی ضعیفه. برام مهم نیست که پول نداره، مطلقه بودنش هم برام مهم نیست.

به توصیه خانواده م، به خاطر مشکلی که داره، با هم رفتیم پیش دکتر متخصص نازایی مردان. چند تا آزمایش انجام دادن و گفتن اگه تحت درمان قرار بگیره شاید بتونه بچه‌دار بشه ولی احتمالش خیلی کمه.

پیش مشاور ازدواج هم رفتیم و معلوم شد ایشون از نظر جنسی گرم نیست‌، در جلسه انفرادیش با مشاور گفته بوده علاوه بر مشکل نازایی، همسر سابقش به لحاظ جنسی هم از ایشون رضایت نداشته چون تعداد دفعات رابطه جنسی شون کم بوده و رابطه کیفیت مقبولی نداشته چون ایشون توانایی شون در این مسئله کمه و تمایل شون هم کمه. من به تایید مشاور گرم مزاجم و مشاور گفتن از این لحاظ تناسب نداریم و بعدا به مشکل بر میخوریم‌. مشاور گفتن به لحاظ عاطفی هم تناسب نداریم چون من دختر عاطفی و با احساسی هستم ولی ایشون در ابراز احساسات خیلی ضعیفن، با تمام این اوصاف من اونقدر عاشقش هستم که همه خواستگارهام رو به خاطرش رد کردم.

علاوه بر اینا ایشون ویژگی های فیزیکی و ظاهری دارن که خانوادم گفتن نشانه ضعف جنسی این آقاست. ریش کم‌ پشتی دارن و موهای روی دست شون پر پشت و زبر نیست و مثل موهای دست خانم هاست. بر سر دو راهی قرار گرفتم که با ایشون علی‌ رغم تمام نقاط ضعف و عیوب و مشکلاتش ازدواج کنم یا رابطه رو قطع کنم. ایشون هم مطلقه هستن، هم نازا، هم سرد و کم‌توان، هم بی‌پول. همه ازم میپرسن ایشون چی داره که تو رو به خودش علاقمند کرده؟

حتی خود‌ش هم اوایل همین سوال رو میپرسید. باورش نمیشد دوسش دارم و متعجب بود که چرا بهش علاقمند شدم. همه و حتی خودش میگن من از هر نظر ازش سر تر هستم. ولی من انقد بهش دلبسته و وابسته شدم که نمیتونم به هیچ کدوم از خواستگارام جواب مثبتی بدم.


ازدواج با مرد مطلقه:

فکرش رو هم نمیکردم یه خواستگار برام بیاد که سابقه طلاق داشته باشه

تجربه زندگی با مرد مطلقه

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده


مرتبط با شناخت مردان:

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)