سلام خدمت دوستان عزیز

میخواستم منو راهنمایی کنید در مورد معرفی لوازم آرایش صورت برای پوست چرب؛

من متاسفانه پوست صورتم چربه و زیاد جوش میزنه، بد قیافه شدم، صورتم دونه دونه شده، خیلی ناراحتم، اگه آرایش نکنم واقعا خودم نمی تونم تحمل کنم چهره م رو، عذاب آوره ... .

مشکل دیگه ی من اینه که بعد از بند انداختن صورتم جوش میشه، نمیدونم چه کاری باید انجام بدم صورتم بعد از بند انداختن خراب نشه، پول رفتن به دکتر پوست ندارم، اوضاع مالی داغونه.

بعد اگه راه کار خونگی برای درمان جوش صورت دارین لطفا بگین، چطوری پوست چرب خودم رو درمان کنم، این کرم هایی که فاقد چربی هست رو معرفی کنید همراه با قیمتش

با تشکر 


مرتبط:

آیا کرم روشن کننده ای هست که رنگ ملایم داشته باشه؟

معرفی مارک خوب لوازم آرایش صورت

معرفی کرمی که مثل پنکیک پوشانندگی داشته باشه

مشورت در خرید مواد آرایشی

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

هیچ لوازم آرایشی ای روی پوستم نمیشینه

معرفی محصولات آرایشی خارجی با کیفیت

چند تا مارک لوازم آرایش خوب بهم معرفی میکنین؟

مرتبط با جوش زدن صورت بعد از اصلاح:

تجربه اصلاح صورت بدون جوش زدن

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

سوال در مورد اصلاح صورت و جوش های روی بدن دختران

موهای صورتم رو با چی بردارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)