سلام

من برای چکاپ دندونم رفته بودم دندونپزشکی، دکتر گفت پوسیدگی سطحیه و وقتی دندون رو باز کرد گفت پوسیدگی عمیقه و با مواد سیاه پرش کن، الان یک هفته ست درد دارم تو بیداری تو خواب، رفتم پیشش میگه اگر درد قطع نشه باید عصب کشی کنی. حال اصلا دندون من درد نداشت و من پر کردم که به عصب نرسه، الان چه جوری این دکتر به عصب رسوندش. 

بعدش هم فهمیدم که این دکتر سیگاریه و میره تو دستشویی درمانگاه سیگار میکشه، همچین پزشکانی که به سلامتی خودشون اهمیت نمیدن چطور میخوان به فکر سلامت ما باشن و فقط بلدن پول بگیرن. بعضی از مطب ها تو ایران تجاری شدن تا رفع مشکل بیمار.

ممنون از همگی دوستان


مرتبط با دندانپزشکی:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

ایا دندان پزشکان تجربی کارشون قانونیه؟

رشته دندانپزشکی قبول شدم ولی توانایی رویارویی با اون رو ندارم

آینده شغلی دندانپزشکی چطوره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)