سلام

دختری متولد ٧٩ هستم با توجه به فرهنگ شهرمون دخترهای دبیرستانی متاسفانه فقط خواستگار های خوب  دارن، من هم در دبیرستان خواستگارهایی خوبی از خانواده های سرشناس داشتم، ولی من به هیچ کس اجازه ورود به خونه و صحبت رو نمیدادم.

به تازگی پسری ٢٢ ساله که امسال فارغ التحصیل شدن زنگ زدن به خونه مون، ایشون مذهبی هستن و آدم درسخونی بودن و با توجه به سن کم احتمال پاک بودن شون احساس میکنم بیشتر هست ، احساس میکنم ولی پدرم به شدت مخالف هستند و میگن نمیتونه توقعات تو رو برآورده کنه، خانواده شون سطح مالی پایین تر و متوسط تری نسبت به ما دارن.

من از یه طرف با خودم میکم این همونه که میخوای، سن کم،پاک و مذهبی، از یه طرف میگم صبر کن مثل همه دوستانت با یه دهه ٦٠ ازدواج کن.

معیارهای من یکیش سن کم بود که ایشون دارن، خونه هم دارن، ماشین نمیدونم، وضع مالی خوبی احتمالا ندارن چون تازه درسش رو تموم کرده، ولی عجیب به دلم نشسته این آدم، مادرم میگن اجازه نمیدم بیاد حرف بزنی، گناه داریم و توقعات تو رو نمیتونه برآورده کنه، ولی من ... ، نمیدونم.


مسائل مالی در خواستگاری:

وضعیت مالی خانواده دختری که باهاش ازدواج می کنیم چطور باید باشه؟

به هیچ وجه ازدواج نکنید با دختری که وضع مالی ضعیف تری از شما داره

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

چگونگی بحث در مورد ریز مسائل مالی در خواستگاری

به دختری علاقمند شدم که از نظر مالی سطحش بالاتره

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

عاشق دختریم که نظر مالی ،فرهنگی و اجتماعی هم تراز نیستیم

ازدواج با پسری که از لحاظ مالی و تحصیلی سرتره ، چه مشکلاتی داره ؟

به خاطر مشکل مالی می خوام از پسر مورد علاقم فاصله بگیرم

در ازدواج ،به وضعیت مالی طرف مقابل تا چه حد توجه می کنید ؟

خانواده همسرم در حد نامتعارف انتظار کمک مالی ازم دارن

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه) مسائل مالی در خواستگاری (۱۸ مطلب مشابه)