سلام

من یه سوالی دارم که بدجور ذهنمو درگیر کرده. من یه دختر 29 سالم. تحصیلات فوق لیسانس. خانواده آبرومند و سطح مالی خوب.خواستگار زیاد اومده ولی هر بار نمیدونم چه اتفاقی میفته واقعا قسمت نمیشه حتی با وجود تعریف و تمجید و رضایت خواستگارام. به طرز عجیبی دیگه خبری ازشون نمیشه. هر چی فکر میکنم دلیلی پیدا نمیکنم.

یه آقایی اومده خواستگاریم تحصیلات دیپلم و همسنم. باایمانه و اخلاقش خوبه ولی شرایطش اصلا بهم نمیخوره. از نظر مالی هم سطحشون پایین تر.

سر دو راهیم چیکار کنم. از طرفی شرایطش بهم نمیخوره از طرفی میترسم دیگه موردی نیاد. چیکار کنم به نظرتون ؟

مرتبط:

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)