سلام

دختری ۲۷ ساله هستم. با تلاش خودم تو بهترین دانشگاه ایران فوق لیسانس گرفتم. دستم رو روی زانوی خودم گذاشتم در حالی که فقط خدا رو داشتم. به سختی کار پیدا کردم. با اندک پس اندازم تهران خونه رهن کردم (آشنا بود و بهم تخفیف حسابی داد). الان مستقل زندگی میکنم. 

مشکلم با مادرم هست. از ۱۹ سالگی میخواست من رو شوهر بده. همکارانش همه ش بهش میگفتن زود باش دیر میشه و از این حرف ها. خیلی اعصابم رو خورد کرد. ۸ سال عمرم تباه شد. چون همه ش فکرم درگیر بود. به خاطر این که خواستگار میخواست من رو ببینه باید وسط امتحانات کیلومترها از خوابگاه تا خونه رو طی میکردم. آخرش هم یا من دوسش نداشتم و نمی خواستمش یا اون من رو. 

هر بار که میخواستم جواب منفی بدم با اشک و گریه و التماس باید خانواده م رو راضی میکردم که بابا من نمیخوامش!، تازه اونم بعد از چندین ماه رفت و آمد زوری با طرف. من نمیتونم حس کنم که این آدم به عنوان همسر حتی بهم نزدیک بشه! در بقیه موارد هم که پسره من رو نمیخواست بازم بعضا تا یک سال کارم گریه و زاری بود از این که من رو نخواست و همه ش باید به خانوادم جواب پس میدادم که میگفتن مگه چی کار کردی که اینا دیگه پیگیر نشدند؟

خیلی اذیت شدم و آثارش این شد که الان یک دختر غمدیده ام با یک عالمه موی سفید توی سرم و یک روحیه ضعیف و شکننده ...

میخوام بدونم با این رفتارشون چی کار کنم؟ بابا منم دوست دارم شوهر کنم، منم دوست دارم زودتر سر و سامون بگیرم، ولی چیکار کنم که هر چی التماس خدا رو میکنم اونی که من میخوام نمیاد یا میاد و نمیشه ...

چه کار کنم که بهم فشار نیارن؟، الان دارن میگن به زور که زن پسر عموت بشو. من ازش بدم نمیاد، پسر خوبیه ولی فکر نمیکنم بتونم به عنوان شوهر بخوامش. هیکل و ظاهرش رو خیلی دوست ندارم.

نمیدونم دیگه چی کار کنم. همه ش بهم عذاب وجدان میدن که اگر نکنی بی شوهر و تنها و بدبخت میمونی. خیلی حالم بده، تو رو خدا کمکم کنید. 

مریض شدم، از بس حرص خوردم تمام موهام سفید شد ...


مرتبط:

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)