من پسری 20 ساله هستم.
از وقتی حس جنسی پیدا کردم، هیچ علاقه ای به جنس مخالف ندارم. بلکه جذب جنس موافق میشم
عاشق پسرهای همکلاسیمون میشم یا پسرای دیگه
دیدن همجنس برام جذابه. اما دیدن غیرهمجنس نه
فکر کردن به رابطه جنسی با غیرهمجنس هم اذیتم میکنه
با یکی از دوستام صحبت کردم، گفت که تو گی هستی و این مسئله درمانی نداره، باید باهاش کنار بیای
بنظر شما چیکار کنم. روز و شب حالم بده. افسرده ام. نه به پسری میتونم بگم که دوستش دارم. نه میتونم عاشق دختری بشم. میترسم که بعدها خانواده م زورم کنن که با دختری ازدواج کنم و زندگی اونم خراب کنم

 

 پاسخ :

سلام

بوجود اومدن این حس در شما به هیچ وجه نمی تونه طبیعی باشه . باید به دنبال عوامل اون بگردید و خودتون رو درمان کنید .

همجنس گرایی اگه طبیعی بود خدا برای اون مجازات قرار نمی داد . دلیل از این واضح تر و محکم تر می خواید ؟! اگه چنین حسی دارید باید با اون مبارزه کنید نه این که تسلیمش بشید و به دنبال مجوز برای مباح جلوه دادن اون باشید .

علت های محتلفی برای بوجود اومدن این حس می تونه موثر باشه که ریشه ی اونا رو باید معمولا در دوره ی سنی بلوغ و قبل از اون جستجو کنید .

همه مثل هم نیستند پس به خودتون نگیرید ؛

یکی از ریشه های مهم همجنسگرایی ، اولین تجربه های جنسی هستش . اگه اولین تجربه ها با همجنس صورت گرفته باشه و اگه برای اون شخص خوشایند بوده ، این میل و احساس و کشش به همجنس در اون شخص تقویت میشه . و چون شناخت چندانی نبست به جنس مخالف نداره ، کشش ایجاد شده تشدید میشه .

مثل اینه که یه نفر همیشه میوه های سردسیری خورده باشه . طبیعتا میل و کشش زیادی به اون میوه ها داره . اگه جلوی این شخص ظرفی که حاوی میوه های گرمسیری و سردسیری باشه . طبیعتا میره سراغ همون هلو و ... . میگن موز بخور خوشمزه است . میگه هلو یه چیز دیگست !!! تا موز رو تجربه نگرده کششی نسبت به اون نداره . همین که تجربه کرد به احتمال زیاد موز هم میره جزء میوه های مورد علاقه ی اون شخص .

بنابراین به شما اطمینان میدم حسی که در شما ایجاد شده ، حالا به هر دلیلی که بوده طبیعی نیست .

موفق باشید


مرتبط :

آیا به همجنس خودتون نگاه بد می کنید ؟

عشق و عاشقی در بین همجنسان

اغلب خواب همجنسم رو می بینم و محتلم میشم

مطمئنم همجنس باز نیستم ولی به خاطر بازیهای بچگی از آبروم میترسم

موقع بغل کردن یکی از دوستانم حس عجیبی دارم، من همجنس بازم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)