سلام

دختری هستم که بالای بیست سنمه. از شرکتی که قبلا کار میکردم به دلایلی بیرون اومدم و ارتباطم رو با همکارهام و از جمله یکی شون که آقایی هستن دو سه سال از خودم بزرگتر بود قطع کردم. یعنی مثل بقیه از ایشون هم خداحافظی کردم ولی نمیدونم چرا ایشون این جمله رو گفتن؛

(درسته از اینجا رفتین و دیگه نمیخواین همکاری کنین ولی به هر حال ما هنوزم هستیم. خواهش میکنم هر کاری هر مشکلی چیزی داشتین حتی توی زندگی شخصی تون مثلا مشکل مالی ای چیزی ،یا کاری، سوالی، کمکی هر چیزی خواستین من رو در جریان بذارین. خوشحال میشم در خدمت تون باشم.)

سوال من اصلا این نیست که با چه قصد و منظوری این حرف ها رو زد. کاری هم به این بحث ندارم. دنیال اینم نیستم بگم توهم زدم که دوستم داره یا عاشقمه یا هر چی دیگه از این مسائل جنس مخالفی، اما فقط برام سوال شده که چرا بحث مشکل مالی رو هم پیش کشید این وسط؟ چرا گفت هر مشکلی داشتین حتی مشکل مالی هم که شده به من بگین ؟! یعنی چی واقعا؟ آخه من اصلا دختر بی پول و پله و فقیری نیستم که همچین حرفی بزنه. لباسامم همیشه مارک، بهترین و لوکس ترین غذاها رو هم همیشه سر کار میبردم، پول هم کم نداشتم و ندارم. سر و وضعم هم خوبه و ظاهرم هم همیشه آراسته و مرتبا عوض میشده سر کار.

حالا اینکه گفت هر مشکلی مثل کاری و سوال درسی و کمک و سوال کاری و حتی همکاری و پیشنهاد کار و اینها داشتی در خدمتم و حتما باهام درمیون بذارید، به عنوان یه آشنا این به کنار. سوالم اینه که دیگه این اقتصادی و مالی گفتنش چی بود؟ واسه چی گفت حتی مشکل مالی هم بود بهم بگید، حتما و خوشحال میشم که کمک تون کنم.

ضمنا گله مند بود از اینکه چرا توی مدتی که توی اون شرکت کار میکردم مثل همکارهای دیگه مون خیلی ازش کمک نمیخواستم در جریان کار و یا اینکه زیاد اصرار نمیکردم کمکم کنن توی کارهای شرکت؟ ظاهرا دوست داشتن من مدام ازشون کمک بخوام و یادآوری کنم که فلان کار رو انجام بدید و فلان قرارداد رو امضا کنید. 

فکر میکنم پیش خودشون این فکر رو میکنن که من از ایشون ناراحت شدم و سعی داشتن آخر کاری با رفتنم از شرکت بهم بفهمونن که حافظه ضعیفی دارن و من باید مستقیم و مرتبا و مداوم ازشون میخواستم تا فلان کار شرکت یادش باشه و از اینکه من زیاد نمیگفتم جای گله گذاری شده بود براشون.


مرتبط:

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)