سلام

من اکثر مطالب رو خوندم اما مشکلی که مربوط به من و خیلی دیگه از دخترهای این کشور هست رو ندیدم بهش پرداخته بشه. مشکلی که به خاطر وضع داغون اقتصادی که برای این کشور درست کردن سالهاست برای خیلی از دخترها بوجود اومده و این دو سه ساله اخیر به اوج خودش رسیده. 

من دختری هستم ۲۵ ساله و اهل یه شهرستان خیلی کوچیک از یکی از استان های محروم. اتفاقی که سالهاست اینجا افتاده اینه که پسرها همین که سربازی شون تموم میشه به خاطر نبود کار میرن به تهران و یا شهرهای بزرگ واسه کار. دیگه هم بر نمیگردن، نهایت سالی دو سه بار عزایی عروسی عیدی. 

دخترها هم با رفتن پسرها بدون شوهر موندن. اصلا دیگه پسر جوان مجرد خیلی کم شده. اون هایی هم که موندن بیکار. خود من ۲۵ سالمه که تو شهرمون دیگه خواستگار پسر اومدن برام محاله، باید منتظر مردان زن مرده بمونم. 

خواهرم، دخترهای فامیل و محل هم خیلی ها هستن مثل من، خواستم بگم شما دختر تهرونی ها و دخترهای شهرهای بزرگ حداقل یه پسری هست ببینید و امید داشته باشید. این امید رو ما دخترهای شهرستان و دهات ها اصلا نداریم. هیچ امیدی هم نیست وضع بهتر بشه. به نظر شما ما باید چیکار کنیم؟


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)