سلام

من متاسفانه در اوایل سن بلوغ دچار عمل زشت خودارضایی شدم. البته اون زمان، مثل اکثر هم نوعان خودم, نه گناه بودنش و میدونستم و نه از ضررهای جبران ناپذیرش خبر داشتم. تا به خود اومدم، معتاد شده بودم و بعد از چهار پنج سال به زحمت تونستم ترکش کنم. یکی از دلایل کشیده شدنم به این کار مطلع شدن از رابطه ی والدین بود که واقعا اثرات بدی روی من گذاشت. (همینجا به عنوان یک قربانی این قضیه, از پدر و مادرا می خوام مواظب فرزندانشون باشن و روابطشونو بیشتر کنترل کنند)!

این کار شنیع عوارضی زیاد روی من گذاشت از جمله این که الان آلتم حدود سی الی چهل درجه به سمت راست کج شده، بیخ آن نسبت به وسط و سرش باریکتر شده، پوست ختنه هم کمی بزرگ شده و در حالت نعوظ, کاملا روی آلت نمی خوابه. می خواستم بدونم این کجی آلت در رابطه مشکل ایجاد نمی کنه و این که راهکاری برای از بین بردن شل شدگی پوست ختنه گاه دارن!

از گذاشتن نظرات و تجربیات دوستان پیشابیش ممنونم!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)