سلام

من از زمانی که دبیرستان میرفتم عاشق پسری شدم و این عشق رو تا الان که بین ۲۷ تا ۳۰ سالگی هستم تو دلم نگهش داشتم. جرات گفتش رو نداشتم چون یه نسبت فامیلی دور هم داریم و فکر میکردم اگه بگم ممکنه آبروریزی بشه.

رابطه ما در حد دیدن تو خیابون بدون حرف زدن بود. کسی رو هم نداشتم که بتونم به صورت غیرمستقیم حرفم رو بهش بگم. گذشت و همین چند وقت پیش آی دی اینستاش رو خیلی اتفاقی دیدم. همون آی دی رو تو تلگرام سرچ زدم و تلگرامش هم پیدا شد. بهش پیام دادم و گفتم که میخوام باهات صحبت کنم گفت خودت رو معرفی کن ولی من بازم ترسیدم بگم کی ام.

فامیلیم رو گفتم و حرف اول اسمم رو، زیاد براش مهم نبود بفهمه کی ام فقط میگفت اگه خودت رو معرفی کنی اون وقت میتونم راحت باهات حرف بزنم اما اگه ندونم کی هستی نمیتونم صحبت کنم. منم که طبق معمول از اتفاق های بعد از گفتنِ حرفم ترسیدم و بهش گفتم که نمیتونم خودم رو معرفی کنم و دیگه پیام ندادم. ولی اون اصلا پیگیر نشد. اینم بگم که اون ارشد داره و من لیسانسم و معلمم. از این نظر خیلی اختلاف طبقاتی نداریم ولی وضع مالی خانواده ایشون از ما بهتره.

سوالم اینه که به نظر شما دلیل پیگیر نبودنش چیه؟ و به نظرتون اگه من خودم رو معرفی کنم چه اتفاقی می افته؟ 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)