سلام وقت بخیر دوستان

من دختری هستم ما بین ۲۲ تا ۲۶ که چند وقت پیش درگیر یه رابطه بودم و علاقه هم داشتیم اما بخاطر یه مسائلی پدرم رضایت نداد و خواستگار رو رد کرد. اون موقع که من تو فکر این آقا بودم همسایه ما از مامانم منو برای آشناشون سراغ گرفت که بعد از آشنایی بیان خواستگاری و من گفتم نمیخواد .

مادرم میگفت موقعیت خوبی داره، خانواده خوبین و دنبال دختر خوب میگردن و این حرف ها. مادرم به حرف من گفتن نه یکی دیگه دخترم رو میخواد بذار بیان ببینیم چی میشه قسمت. اون همسایه هم گفت باشه اگه نشد و دخترتون رو ندادید به من خبر بده . الان من به مامانم میگم برو بپرس اون آقا هنوز مجرده یا چی.

میخواستم جدی آنالیز کنم و عاطفی برخورد نکنم .مامانم خجالت میکشه خود منم خجالت میکشم اما واقعیتش خیلی بیخوده این خجالت. نظر شما چیه؟ چون همسایه نزدیک هم نیستن خیلی و برای اقوام دورشون میخواستن منو، بد نمیشه مادرم بپرسه و بگه دخترم رو ندادیم به خواستگارش؟ 

از اون آقا پسر چه خبر و این حرف ها؟ و بگه خودت گفتی بگم؟ خیال بد نمیکنن؟ کار من اشتباهه؟ آخه همسایه ها همیشه از ما مخصوصا منو مادرم تعریف میگنن. حالا این جوری حرف در نیارن پشت سرمون؟ یا فکر نکنن من رو دست خانوادم موندم؟

خواهشا جواب بدید 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)