سلام

راستش من دختری رو خیلی دوست داشتم، داستانش هم توی لینک پایین هست. حتما این لینک رو باز کنید و این پست رو با تمام کامنت هاش بخونید

http://khbartar.blog.ir/post/15495

خلاصه بعد از کلی داستان توی چند تا پی ام شرایطم رو خیلی شفاف واسش توضیح دادم و ازش خواستگاری کردم، ولی اون دختر گفت از من خوشش نمیاد و حتی تا آخر عمرش هم پای حرفش هست و با من ازدواج نمیکنه، اولش خیلی بهش اصرار کردم که لاقل علتش رو بهم بگه ولی فقط میگفت دوستت ندارم. 

چندین بار ازش پرسیدم کسی تو زندگیت هست؟  گفت نه من اصلا هیچ کسی رو ندارم، با کلی اصرار دلایلی رو بهم گفت، پسر ساده ای هستی و الانم داری کاملا احساسی برخورد میکنی و پسر دختر ندیده ای هستی و با دیدن من خودت رو باختی و من نمیتونم بهت تکیه کنم، از قیافه ت هم خوشم نمیاد، بهم گفت حتی اگه پولدارترین پسر دنیا هم بودی باهات ازدواج نمیکنم، بهش گفتم تو دختری نبودی که به قیافه اهمیت بده و کلی واسش دلیل آوردم و گفتم اینا همه ش بهانه است، از کلامش پیدا بود که خودش میدونست این ها بهانه است.

بهش گفتم بهم علت اصلی رو بگو چون من احساساتم رو صادقانه بهت گفتم و تو حق نداری بدون گفتن علتش بذاری بری. گفت بعضی چیزها رو نمیتونم بهت بگم ولی تو فاصله خیلی زیادی تا مرد ایده آل من داری.

بعدش هم گفت دیگه هیچ وقت حتی توی دانشکده امیدوارم نبینمت، چون اگه ببینمت خیلی اذیت میشم. (من چون قبلا توی اون دانشکده درس میخوندم برای همین برای دیدن همکلاسی های سابقم و دوست و رفقای زیاد به اونجا رفت و آمد میکنم). البته هنوز تو گروه همکلاسی ها تو تلگرام هستم ولی هر وقت چشمم به اسمش توی اون گروه میفته دلم آتیش میگیره یا حتی اسم اون دانشگاه و اسم رشته ای که با هم توش همکلاسی بودیم میاد قلبم از غصه میترکه. 

راستشو بخواید قبل از اینکه ازش خواستگاری کنم،در مورد من نظر خوبی داشت و حتی چند بار منو با داداش بزرگترش مقایسه کرد ولی بعد از در خواست ازدواج کلا نظرش عوض شد و گفت اصلا شبیه برادرم نیستی.

راستش برای تغییر نظرش و گفتن علت واقعی جواب منفی‌ش هر کاری کردم و حتی لینک بالا رو براش فرستادم ولی تاثیری در نظرش نداشت، 

حالا چند تا سوال دارم؛

1) اون دختر چرا نتونست عشق منو درک کنه؟

2) رفت و آمد در اون دانشگاه به صلاح هست یا نه ؟

چون اگه اون جا برم قطعا اون رو میبینم. خیلی وقت ها هم رفقام میگن بیا این ورا. ولی دو دلم اگه برم ممکنه اون دختر دلش بشکنه  و از طرفی احساس من واسه اون دختر اهمیت نداشت.

3) چیکار کنم که اون دختر رو فراموش کنم ؟

تو لحظه لحظه زندگیم اون دختر حضور داره و اصلا نمیتونم فراموشش کنم با اینکه بهم جواب منفی داد و هر چی میخواست بهم گفت ولی هنوزم وقتی عکس هاش رو نگاه میکنم احساس میکنم عاشق ترین مرد روی زمینم. فقط میخوام یه لحظه از عمرم رو اون دختر رو ببینم بعد دیگه هیچی نمیخوام. 

زندگی الان واسه م کاملا بی معنی شده، احساس افسردگی شدید دارم. اصلا هم دیگه درس نمیخونم یعنی نمیتونم بخونم.

تصمیم دارم که تا آخر عمرم مجرد بمونم، چون نمیتونم اون دختر رو فراموش‌ کنم و اگه ازدواج کنم اون شخص که همسر من میشه قطعا نمیتونم از نظر عاطفی تامین‌ش کنم چون هنوز عشق قبلی رو فراموش نکردم

4) به نظرتون یه چند سال دیگه هم صبر کنم و بعد ازش دوباره خواستگاری کنم؟ چون آخه میگن دخترها تو 20 سالگی به کمتر از برد پیت و دی کاپریو رضایت نمیدن، واسه همون شاید چند سال بعد توقعش پایین تر بیاد.


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


در مورد توقعات خانم ها در ازدواج:

دخترانی که دختر دنیای امروز نیستند برای ازدواج خطرناکند

ازدواج با دخترانی که اشتباها به کم توقعی معروف شدند

نامزدم بیشتر از حد انتظار ازم توقع داره

بعد از عقد متوجه شدم که خانمم پر توقع و ولخرجه

آقایون بگن من یه دختر پر توقع هستم ؟

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقعات دخترانی که پدرشون درآمد کمی داره در چه هست ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

می خوام توقعم رو برای ازدواج کردن پایین بیارم

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

توقعاتی که از طرف مقابل برای ازدواج دارید رو خودتونم دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

توقعات خانم های مذهبی از خواستگارشون چی هست ؟

توقعم از دید دختران تهرانی در چه حده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)