سلام

اول کمی از شرایط خودم بگم؛

پسری هستم که تازه وارد ۲۳ سال شدم، لیسانس هستم و خدا رو شکر تونستم یه شغل دولتی با درآمد خوب و استخدام رسمی پیدا کنم و سربازی هم معاف شدم، در یک شهر کوچک در کنار خانواده زندگی می کنم. تک پسر هستم و دو خواهر دارم یکی بزرگتر از خودم و یکی کوچکتر، پسری هستم که زیاد اهل رفیق بازی و برون گرا نیستم و بیشتر اوقات رو با خانواده صرف می کنم.

خدا رو شکر چند سال پیش تونستم با کمک پدرم یه مسکن نقلی و جمع و جور که برای شروع زندگی مناسب هست خریداری کنیم ولی ماشین هنوز ندارم ...

خیلی دلم میخواد ازدواج کنم و یک کسی کنارم باشه که همراه و همدمم باشه ولی خب یک مساله ای هست که باهاتون در ادامه در میان میزارم اتفاقا مادرم هم خیلی اصرار داره سریع ازدواج بکنم ولی خب همیشه به بهانه هایی از این موضوع سر باز میزدم.

من از نظر قیافه خیلی معمولی هستم، متوسط ،نه جوری که مثلا بگن زشتم نه جوری که خیلی زیبا باشم ... معمولی مثل اکثر مردم .

اون مساله ای که گفتم اینه که من چون قدم بلند هست و حدود ۱ متر و ۹۱ سانتی متر هستم و وزنم هم حدود ۷۷ کیلو هست، کمی در نگاه اول لاغر دیده میشم و چون قدم هم بلند هست بیشتر تاثیر میذاره .

لاغر هم البته نه مثلا حد زیاد یعنی چاق و تپل نیستم ...، و همیشه توی خیابون خودم رو که میبینم و از کنار جنس مخالفم رد میشیم توی خیابون میبینم کمتر دختری پیدا میشه که مثلا قدش تقریبا یه جورایی مناسب من باشه، اکثرا خیلی کوتاه تر هستن و همیشه یعنی یه سر و گردن بیشتر من از اون ها بلند تر هستم.

همین موضوع باعث شده که از پا پیش گذاشتن برای ازدواج سر باز بزنم، فکر می کنم اگه جایی خواستگاری برم حتما رد می کنن منو چون قدم خیلی بلند هست و اون مساله ای که گفتم.

واقعا اذیتم داره می کنه، و یک جوری هم هست اینکه میدونم برم جایی  و جواب رد بشنوم تا چند وقتی ذهنم درگیره این موضوعه که بله دیدی برای قدت ردت کردن تو اگه یه خورده کوتاه تر بودی میتونستی الان ازدواج کنی؟

این به کنار، فکر می کنم وقتی ازدواج کنم توی خیابون کسی منو کنار همسرم ببینه و اختلاف قد باشه همه ما رو انگشت نما می کنن و مسخره ...

همه دعا می کنن خدایا قدمون بلند تر باشه ولی من همیشه دعا می کنم خدایا میدونم نمیشه ولی یه معجزه کن فردا بیدار شدم یه ۲۰ سانتی قدم کوتاه شده باشه ...

لطفا منو راهنمایی کنین خداحافظ

 

مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

 

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟

 

مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)