با سلام

من خانمی بیست و پنج تا سی و پنج هستم، میخواستم از دوستانی که شاغل هستند سوالی بپرسم و مشورتی داشته باشم.

شما وقتی بی کار میشین از کجا شروع میکنین دنبال کار گشتن؟ من نیازمندیها و کاریابی ها را امتحان کردم ولی دیر جواب میده. به نظرتون چیکار کنم؟ من تو اولویتم شغل دفتریه که محیط و حقوق ساعت کاریش منطقی باشه، ولی بعد از اون زیاد سخت نمیگیرم نمیگم مثلا کارگری یا فروشندگی نمیرم ولی آخه بعضی کارها به بعضی ها نمیاد و نمیتونند انجام بدن، اگه فروشندگی کاری باشه که من بتونم انجام بدم یا شغلی که بشه و بتونم انجام بدم میرم.

در کل به نظرتون چیکار کنم؟ کانال های کاریابی هم یه چند تایی عضو هستم ولی خیلی کم کار میذارن تو کانال شون، اگه کانالی هم شما سراغ دارین بگین ممنون میشم .

وای از دنبال کار گشتن

ممنون


مرتبط:

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)