سلام به همه دوستان عزیزم.

بچه ها من سرباز یکی از اداراتم و سه ماه دیگه سربازیم تموم میشه. از یه سال پیش دو سه جایی خواستگاری رفتم اما دختر مورد علاقم پیدا نشد. چند ماهی بیخیال شدم اما دوباره دوست دارم ازدواج کنم.رشتمم خوبه و همین الانم چند جایی برای کار صحبت کردم اما بخاطر سربازیم نمیتونم برم و ادمم از ایندش خبر نداره.حالا دو تا سوال دارم:

1.بنظرتون میتونم الان ازدواج کنم؟ (توی شهر ما تا 2 سال هم برای نامزدی عرفه و کسی بد نمیدونه)

2.هفته پیش یه خواستگاری رفتم و هم خودم خوشم اومد و هم وقتی زنگ زدیم بابای دختره و خودش خیلی خوششون اومده ازم. فقط گفتن بذارید کارش درست شه بعد بیاید. بنظرتون الان اصرار ما فایده داره و به مصلحت هست اصلا؟

ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید. چون قراره دوباره مشورت کنن و ما خبر بگیریم ازشون.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)