سلام به همه دوستان

خواهش میکنم راهنماییم کنید دارم دیووونه میشم

من ...1 سالمه با یک پسری داخل همین شبکه های مجازی اشنا شدم . اول فقط قصدم واسه سرگرمی بود ولی کم کم رابطمون بیشتر شد و کم کم شروع کرد به تحریک کردن من و ارتباط حضوریم پیدا کردیم الان اون اقا پسر عاشق من شده منم دوسش دارم . من تا قبل از ایشون دوس پسرم نداشتم و اصلا با پسری حتی حرفم نمیزدم .الان نمیدونم باید چیکار کنم البته ایشون قصدش ازدواج و خیلی عاشقمه منم دوسش دارم ولی الان تنها مشکل من قددش، قدش 172 و من اصلا دوس ندارم و الان نمیدونم چیکار کنم خودم خیللللللللللی پشیمونم و حالم بده که به گناه کشیده شدم

از طرفیم میترسم بهش بگم نه یه موقع دلش بشکنه بخدا پشیمون پشیمونم مثل سگ دارم دیونه میشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)