سلام 

من پسری هستم 18 ساله که منتظرم دیپلمم رو بگیرم، تا چند ماهه دیگه این اتفاق می افته، وضع اقتصادی مون بده و بابام میگه باید از خونه بری و خودت کار پیدا کنی. 

من تصمیم دارم دیپلمم رو گرفتم برم سریع سربازی، تا از شرش خلاص بشم، بعدش میخواستم برم یه شهر بزرگ غذای خیابانی بفروشم، توی شهرستان خودمون هست یه غذای محلیه ...، بعد میخواستم اینو یاد بگیرم برم یه شهر بزرگ مثل اصفهان که توریستی هم هست بفروشم، ولی چند تا سوال دارم؛

مثلا اون جا کنار یه پارک شلوغ بفروشم گیر نمیدن ماموران شهرداری؟، چه میدونم پراونه کسب داره این شغل ؟ میتونم بگیرم ؟

و اینکه سرمایه ندارم وام اشتغال خانگی میدن؟ در نظر دارم از دو خانم هم کمک بگیرم چون این غذا باید قبلش تو خونه یه کم کار داره باید انجام بشه و دو نفر کمکت کنن به نوعی من کارآفرین هم میشم و احساس میکنم چون یه چیزیه که تو اصفهان نیستش و یه شهر توریستیه خوب جواب میده یه جای شلوغ بفروشمش. فقط در مورد سوالاتی که پرسیدم و مشکلات احتمالی دیگه که ممکنه پیش بیاد کمکم کنید.


مرتبط:

گرفتن امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروش

شغل های دست فروشی و مسافرکشی برای یه دختر مناسبه ؟


نیازمندی های اصفهان:

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

اصفهانی ها از کجا میارن اینقدر خرج میکنن

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی روانشناس خانم در کرج

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

معرفی متخصص گوش و حلق و بینی خوب در اصفهان

اخلاق اصفهانی ها با افراد غریب تو شهرشون خوبه یا بد؟

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

معرفی وکیل خوب در اصفهان برای طلاق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)