سلام دوستان.

من پسری 25 ساله هستم. چند روز پیش خواستگاری یه دختر خانومی رفتم. تقریبا هم ازش خوشم اومد. فقط  یه سوال داشتم که اگه خانوما بهم کمک کنن ممنون میشم.

ایشون با اینکه رشتشون تربیت بدنی و دوره های مربیگری ورزشی رو طی میکنن تا بعدش بتونن کار کنن ولی به شدت به شغل ارایشگری هم علاقه دارن. من هم به شخصه با کار کردنش مخالف نیستم. اما بنظرم محیط کار یک خانوم با این وضع جامعه باید مناسب باشه چون من خیلی غیرتی ام و دوست دارم همسرم مال خودم باشه.

اینم به همه خانوما بگم که متاسفانه خیلی راحت توی جامعه و محیط کار به صورت های مختلف مورد تعرض میشه . حداقل امیدورام خودشون ندونن ولی احساسم اینه که میدونن و باز تن به این کارا میدن مثل شوخی های بیجا با مرد غریبه.

در هر صورت سوال من درباره کار کردن توی ارایشگاهه زنونس. همین شهر ما اکثر زنای ارایشگر از همسراشون جدا شدن!!! با اینکه محیطش زنونس ولی انگار زیاد سالم نیست. میخام در مورد ازدواجم تصمیم درستی بگیرم و این قضیه رو توی جلسه بعدی خواستگاری حلش کنم. بنظرتون چیکار کنم؟ پیشاپیشم از همکاریتون ممنونم بچه ها. موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)