سلام

از دوستان عزیز می خوام راهنماییم کنن.

2 سال پیش پسر عمم به واسطه خواهرش ازم خواستگاری کرد.منم خیلی محترمانه گفتم نه چون اولا یه سال بعدش کنکور داشتم و سنم کم بود و دوما علاقه ای در کار نبود سوما هم از وقتی با این سایت آشنا شدم مخالف 100% ازدواج فامیلی هستم.

الان بعد 2 سال باز فیلش یاد هندستون کرده و مامانش با مامان من در میون گذاشته و خیلی خیلی خیلی اصرار دارن. نمیدونم دلیل این همه اصرارشون چیه! آخه مگه دختر قحطه!

من کلا قصد ازدواج ندارم که هیچ اصلا حتی بعد 2 سال علاقه ای به ایشون پیدا نکردم 

و کلا با معیارای همسر آینده ی من مطابقت نداره !

بدون شک جوابم نه هست.فقط از یه چیزی میترسم

پسره دل پاکی داره. میترسم دلشو بشکنم بعد خدا یه جورایی تقاصشو ازم پس بگیره!

ولی خب منم آدمم حق انتخاب دارم! تو دو راهی گیر کردم.

حالا من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

به نظرتون کار خوبی میکنم جواب نه بدم؟؟؟

آقایون محترم لطفا کسی بهتون جواب نه داد لطفا نفرینش نکنین...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)