سلام

پسری ۲۹ ساله هستم. خواهری ۲۲ ساله و دانشجو دارم که متوجه شدم دوست پسر داره، بدون اینکه دعواش کنم باهاش صحبت کردم و تمام معایبش رو و عاقبت نداشتنش رو براش توضیح دادم و هیچ محدودش هم نکردم (گوشیش رو نگرفتم یا  اون رو چک نکردم) اونم قرار گذاشت که همه چی رو تموم کنه و دیگه سمت این دوستی ها نره. به مادرم جریان رو گفتم و بهش گفتم اصلا به روش نیاری، مثلا تو هیچی از ماجرا نمیدونی فقط حواست باشه که این درگیر این انحراف شده.

چند ماهی گذشت تا اینکه متوجه شدم با کسی دیگه دوست شده و خیلی جدی وارد رابطه شده طوری که قرار گذاشته بودن چهارشنبه سوری با پسره برن بیابون! 

خلاصه این دفعه عصبانی شدم و باهاش دعوا کردم، گوشیش رو فعلا گرفتم و موضوع رو به پدر و مادر گفتم، اون ها هم دعواش کردند (لفظی) و قرار شد که دیگه گوشی نداشته باشه و حسابی محدودش کنیم و مدام چک بشه... 

خیلی مقاومت میکرد که گوشیش رو بدم پاک کنه اطلاعاتش رو بعد بده دست من باشه که ندادمش (ظاهرا عکس نامناسب ارسال کرده یا یه چیزی هست که ترس داره ما بفهمیم، رمز گوشیش رو هم ندارم و نمیتونم بازش کنم، فعلا گوشیش دست منه...)

چند پست مشابه تو این وبلاگ پیدا کردم ولی راه حل مناسبی پیدا نکردم، دوستان هر راهنمایی به ذهنتون میرسه عنوان کنید تا چه برخوردی در این شرایط باهاش داشته باشیم  و چه کاری باید انجام بدیم... صحبت کردن دیگه هیچ فایده ای نداره چون قبلا زیاد از راه خوبی باهاش صحبت کرده بودم و اگاهش کرده بودم، ولی بدتر از دفعه قبل شد.

 از طرفی دیگه الان پدر و مادرم هم که میدونن موضوع رو ترسی از فهمیدن اونا نداره دیگه و روش کامل باز شده، دیگه میدونم که اگه یه لحظه به حال خودش ولش کنیم بیراهه میره و ازش سوء استفاده خواهد شد.


مرتبط:

آقا پسرها چه توقعی از خواهران شون دارند؟

متوجه شدم که خواهرم دوست پسر داره

پسران، اگه بفهمید خواهرتون دوست پسر داره چکار می کنید ؟

دوست پسر قبلی خواهرم برای زندگی جدیدش ایجاد مزاحمت میکنه ؟

دوست پسر خواهرم تهدیدمون کرده ، تقریبا همه زندگی مون رو میدونه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)