سلام خدمت همه ی دوستان‌ 

بنده ترم آخر دانشگاه هستم . دختری رو در دانشگاه دورادور میشناختم و به صورت خیلی اتفاقی در فضای مجازی به پست همدیگه خوردیم.

رفته رفته صحبت کردن ما بیشتر شد و این رو هم بگم که بنده در صحبت کردن با ایشون خیلی صمیمی نشدم چون حد خودم رو با جنس مخالف میدونم و رعایت میکنم... این ارتباط رو برای آشنایی بیشتر ادامه دادم و خواستم اطلاعات بیشتری از ایشون کسب کنم و اگه نظرم راجع به عقاید و افکار ایشون مثبت شد پا پیش بذارم و برم جلو ...

بنده سعی میکنم در مقوله ازدواج بین احساس و عقل تعادل ایجاد کنم تا ضربه نخورم ... خب مدت نسبتا طولانی با ایشون صحبت کردم و تقریبا نظرم مثبت بود نسبت به ایشون ولی کماکان از نیتم به ایشون اطلاع ندادم. بنده هم به این دلیل صبر میکردم تا درسم تموم بشه و بعد اقدام کنم.

بنده فکر میکردم که ایشون از نیت بنده خبردار شدن. چون من شنیدم دخترها خیلی تیز هستند و سریع طرف مقابل رو آنالیز میکنن... یک شب بهم پیام داد و گفت که برام خواستگار اومده از خود بچه های دانشگاه و از نوع حرف زدنش فهمیدم که قراره با اون پسر بیشتر آشنا بشه برای ازدواج ...

خب منم به‌ طبع، آرزوی خوشبختی کردم و دیگه پیام ندادم. چون نخواستم ذهنش مشغول بشه و اگر شاید یه درصد بهم فکر میکرد خب اون پسر رو رد میکرد ... به همین دلیل منم بیخیال شدم، خب چند روز ناراحت بودم و برام خیلی سخت بود این اتفاق ولی فراموشش کردم .

این نکته هم بگم که با ایشون اصلا در بیرون قرار نذاشتم و ارتباطم فقط مجازی بود و تنها نیتم این بود که از افکار ایشون مطلع بشم و بعد اقدام های بیشتر رو انجام بدم. به نظرتون کار اشتباهی کردم که در طول رابطه با ایشون از نیتم نگفتم ؟...آیا واقعا به من علاقه نداشتن که این جوری پیش رفت ؟... شما چه حدسی میزنید ؟

ممنونم ازتون

سال نو رو هم تبریک میگم ان شاء الله سال خوبی باشه‌ برای همه ...


مرتبط:

نمی تونم ببینم عشقی که مال منه نصیب یکی دیگه بشه

برای دختر مورد علاقه م خواستگار اومده

دختر مورد علاقم، ظاهرا می خواد به خواستگارش بله بگه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)