سلام

تو رو خدا حتما کمک کنید

من دختری 22 ساله هستم و میخوام ازدواج کنم ولی نمیدونم چجوری به خانوادم بگم که دوس دارم مهریم مهرالسنه باشه راستش من خودم ساداتم و خیلی دوس دارم زندگیم و مهریم بر اساس زندگی حضرت زهرا (س) بنا بشه ولی نمیدونم خانوادم چه عکس العملی نشون میدن ولی مادرم که صدرصد این مهریه رو قبول نمیکنه به نظرتون من چجوری قانعشون کنم و در ضمن مهرالسنه به پول امروزی تقریبا چه قدر میشه ، در ضمن نظر نذارید مهریه ارزش دختره و چه میدونم از این چیزا که میگید پشتوانه چون من واقعا با مهریه بالا مخالفم و ارزش دختر به سکه نیست ممنون میشم راهنماییم کنید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)