با سلام خدمت شما کاربران عزیز خانواده برتر

من نویسنده پست (دختر مورد علاقم وقتی فهمید بهش علاقه دارم سرد شده) هستم.

واقعیت از این قراره که چون ترم آخر هستیم تصمیم گرفتم برم جلو و حرفم رو به ایشون بزنم و از ایشون خواستم که اگر مشکلی نبود بهم اطلاع بدن که با خانواده هامون در میون بذاریم و به صورت رسمی جلو بریم. ایشون خیلی از بنده تعریف و تمجید کردن ولی گفتن که نمیتونن، وقتی بهشون گفتم که چرا گفتن دلیلم شخصیه.

ولی یه نکته ای که ذهنم رو خیلی به خودش مشغول کرده اینه که از اون موقع ایشون خیلی رفتارشون با من بهتر شده و دائم بهم توجه میکنن و در حقیقت جوری دارن برخورد میکنن که انگار جواب مثبت رو به من دادن. بازم از ایشون پرسیدم که واقعاً دلیل تون چیه؟ 

ایشون گفتن که نمیتونن راجع به این چیزها فکر کنن و برای منم آرزوی خوشبختی کردن. میخواستم ببینم بنظر شما هدف ایشون از این کارها چیه ؟ از یه طرف خیلی خیلی بهتر از قبل با من برخورد میکنن و دائم سعی میکنن که نشون بدن به من توجه دارن و از یه طرف میگن که نمیتونن. 

لطفا بهم کمک کنید چون واقعاً نمیدونم باید چیکار کنم، خیلی به ایشون علاقه دارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)