سلام دوستان

من دختری نزدیک سن 19 سالگی هستم. یه سوال داشتم، اونم اینه که، شما اگه یه دختر یا خانم رو ببینین که شیک پوش و تمیز و آراسته هست، ولی در بیرون آرایش نمیکنه به هیچ وجه و فقط یک کرم ضد آفتاب رنگی استفاده میکنه و از بالم لب غیر رنگی استفاده میکنه که لباش پوسته پوسته نشه ولی تو خونه آرایش های دخملونه واسه دل خودش میکنه. و خوش صحبت باشه و محجبه کامل و همه چیزیش ست باشه با هم. و چهره ش هم زیبا باشه. شما این فرد رو بی کلاس میدونین چون مثل خیلی از دخترها حتی یه آرایش ملایم نمیکنه ؟

آخه دیدم فروشنده ها و یا حتی فامیل ، اون هایی که آرایش ملایم دارن و موهاشون یه مقداری بیرونه، بیشتر بهشون توجه میکنن و یا حتی تعریف ظاهرشونم میدن !!! ولی به افرادی مثل من هیچ کسی بها نمیده !

من واسه خانم هایی که پوششون کامل نیست یا کامله ولی آرایش دارن احترام قائلم و بیشتر دوستامم از همین قشر هستند و دوست شون دارم.

خودم به شخصه به خاطر اعتقاداتی که دارم و بر اساس ارزش هام این پوشش رو انتخاب کردم، نه واسه جلب توجه نظر دیگران. ولی واسم سواله، آیا من دیده میشم ار نظر دیگران ؟ به خدا یه دفعه برام سوال شد. خب منم نوجوونم سوال میشه دیگه. اصلا کسی عاشق من میشه میون این همه دخترهای رنگارنگ ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)