سلام من 19 سالمه از اویل تیر واس سرگرمی شروع کردم به چت کردن.

اونجا بای پسر اشنا شدم اهل شمال ایرانه همسنیم تلی حرف میزنیم من عکسشو دیدم اما اون ندیده منو از همون اول بهم گفت تا اخرش بریم گفتم تا کجا گفت اگه ازهم خوشمون اومد ازدواج کنیم من گفتم تا ببینیم چی میشه.

 الان چهار ماه تلی حرف می زنیم شدیدا اصرار داره به خواستگارام جواب ندم میاد خواستگاری میگه وضعم بهتر شه تا دو سال میام میگم دروغ میگی میگه اگه بخوای الان میام تو رو به من میدن .

نمیدونم چکار کنم بارها خواستم تموم کنم اما نمیزاره ولم نمیکنه چند بار تلی ارضاش کردم گاهی بخودم میگم به این دلیل منو میخواد وقتی بهش گفتم گفت اگه تو بگی نه دیگه نمیخوام خودشم ثابت کرده که من نه بگم اونم دیگه نمیخواد اما میگم اگرم قصدش جدی باشه امکان داره بعد ازدواج بهم شک کنه بگه تو دختر خوبی نبودی و .... .

نمیدونم چکار کنم نظر شما چیه قصدش چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)