سلام بر همگی

الیاس هستم و 31 سالمه

مدتیه همسرم به دلیل مشکلات روحی و روانی با تشخیص روانپزشک قرص های سرترالین و فلووکسامین مصرف میکنه، در مورد عوارض این داروها در فضای مجازی زیاد خوندم، میخوام بدونم آیا اینجا کسی هست تجربه مصرف این داروها رو داشته باشه ؟ آیا این عوارض حتمی هست یا برای هر کسی فرق میکنه ؟ تاثیرش بر زندگی زناشویی تا چه اندازه هست ؟ دکتر گفته بین دو تا شش ماه طول درمانه ، آیا امکان داره طول درمان از این هم بیشتر بشه ؟ 

وظیفه من چیه تو این شرایط ؟ 

خانمم زن خوبیه و دوستش دارم و میدونم که این مشکلات تو این دوره زمونه ممکنه برای هر کسی پیش بیاد ولی دلم میخواد شرایط هر چه زودتر برگرده به دوران قبل بیماری . 

و این رو هم بگم که ایشون سابقه این بیماری رو در خانوادشون دارن و از زمان ازدواجمون من خیلی هواش رو دارم و بهش احترام میذارم و بیماریشون ربطی به ازدواج شون با من نداره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)