سلام

من یک دختر 20 ساله هستم که متاهلم، یعنی نامزدم ، دوستان عزیز من از زندگی که دارم راضی نیستم اصلا از جایی که متولد شدم، از خانواده ای که دارم، از شرایط  زندگی که دارم، از قیافه ای که دارم، از  همسری که دارم. حس میکنم باید خیلی خیلی بهتر از این میشد زندگی من. 

همه ش زندگی خودم رو رو با افراد دیگه مقایسه میکنم و حسرت میخورم چون حس میکنم همه  راضی و خوشحالن ، فقط منم که زندگیم پر از مشکله . خانواده م اصلا با من رفتار بدی ندارن، اما نمی دونم چرا  حس میکنم باید خانواده ی بهتری با شرایط مالی بهتری باید میداشتم. 

فکر کنم افسردگی گرفتم، چون اصلا از زنده بودنم لذت نمیبرم. چطوری این حس و در خودم بکشم و نابودش کنم؟ 

لطفا راهنماییم کنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)