سلام

پسری هستم 19 ساله، دو سال پیش عاشق دختری شدم و اولش روم نشد بهش بگم، برای همین به خواهرش گفتم که ازش بپرسه اونم علاقه ای به من داره یا نه ( قصدم نامزدی بود و چند سال بعد که بزرگ بشیم ازدواج کنیم) که البته بعدش دختره جواب منفی داد و گفته دوسش دارم اما مثل برادرمه، منم تحمل نکردم و خودم بهش پیام دادم و حسم رو بهش گفتم که بازم جواب منفی داد و گفت تو مثل برادرمی، منم دیگه پیگیر نشدم .

تا اینکه یک ماه بعدش شروع کرد به پیام دادن و یه چند باری پیام های عاشقانه می‌فرستاد و می‌گفت اشتباه فرستادم، یا مثلا به بهانه های مختلف میخواست که با هم پیام بدیم یا حرف بزنیم اما من چون آدم مغروری هستم و غرورم شکسته شده بود زیاد محل نمیدادم، البته اونم خیلی دختر مغروریه، مثلا یه بار دوستش با یه شماره ناشناس به من پیام داد و میخواست منو امتحان کنه و بفهمه که من اهل دوستی با جنس مخالف هستم یا نه که البته من تحویلش نگرفتم چون کلا آدم مذهبی و سنگینی هستم.

زیاد با دوستان و خانواده شوخی میکنم وقتی میرفتم مدرسه، مدرسه رو بهم میریختم از بس فضول بودم اما به جنس مخالف هیچوقت رو ندادم و تا حالا هم دوست دختر نداشتم،  عاشق این دختره شدم چون میدونم و میشناسمش مثل خودم حیا داره، اما همش احساس میکنم اونم دوسم داره و چون میخواد ادامه تحصیل بده جواب منفی داده.

یه بارم ازش پرسیدم چرا جواب منفی دادی گفت چون نمی‌تونستم و نمیگم  چرا. الانم دو ساله که رابطه ما قطع شده چون اون گوشی نداره و من فقط تو مهمونی ها یا عروسی ها می‌بینمش ، میخواستم بدونم به نظر شما اونم عاشقمه یا نه؟ و آیا چند سال بعد دوباره بهش ابراز علاقه کنم یا نه چون هنوز نتونستم فراموشش کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)