سلام دوستان

من سی سالمه و چن وقتیه به عنوان شاگرد چند جا برای یاد گرفتن مکانیکی بدون حقوق رفتم که کار یاد بگیرم . حالا مشکلی که دارم اینه که صاحب کارها و حتی شاگردهای اون ها که شاید کلا سه سال هم بیشتر تجربه کاری ندارن ادعای خدایی تو این کار میکنن و استاد بازی در میارن ... . 

من هدفم فقط یادگیری هست و اصلا صحبتی در هیچ زمینه ای نمیکنم، اما در حین کار پیش میاد که گاهی اشتباهی پیش بیاد، مثلا خود استاد کار که کلی سابقه کار داره ممکنه زمانی که یه شلنگ رو داره باز میکنه از یه بست، اون بست به علت فرسوده شدن بشکنه! اگه از این مدل اشتباه ها من انجام بدم ( که حاضرم همون جا کارت بکشم و خسارتی اگه زدم هزینه شو پرداخت کنم) اما به من توهین میکنن! مثلا میگن با این سنت هنوز نمیفهمی چطور بازش کنی! یا عقل نداری و ... 

اگه جوابشون رو بدی باید بذاری بری، اگه چیزی نگی هر دفعه توهین های بدتری میشه، و پر رو تر میشه. از طرفی اگه قرار باشه از این جور حرف ها ناراحت بشی، نمیتونی کار کنی،اگه بخوای کار رو ترک کنی و بری یه جا دیگه که نمیشه کار کرد، این جور کار ها وقتی جواب میده که ثابت بچسبی به کار یه مدت تا یاد بگیری.

اکثر مواقع هم سوء استفاده میکنن، مثلا به جای اینکه کار و چیزی یادت بدن فقط ازت کار میکشن، مثلا فقط صدات میزنن که آچر و ابزار بدی دست شون یا وسایل رو جمع کنی، طی بزنی، قبل از استاد کار سرکار باشی!

شما جای من بودید در این جور مواقع که بهتون توهین میشه، یا فقط حمالی می کنین ،  چکار می کردید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)