سلام

من یه پسر 23 ساله ام که تا الان پاک موندم و دوست دختر نداشتم (نه این که نتونم، نخواستم چون مذهبیم ) . خدا رو شکر همین موضوع باعث شد تا بتونم تو سایر مراحل زندگیم موفق باشم و الان دارم کارشناسی ارشدم و از یکی از بهترین دانشگاههای ایران بگیرم. و در کل از سایر هم سن و سالام موفق ترم.

ولی مشکل از این جا شروع شد که سال آخر دوره ی کارشناسیم با چند تا از دوستانم که آدم های خوبی نبودن هم خونه شدم (چون من دانشجو هستم و شهر خودم زندگی نمی کنم) . تو اون سال همخونه ای هام نه تنها دختر باز بودن بلکه با دوست دخترهاشون هم زنا داشتن تا حدی که یکی از هم خونه ای هام تو یه سال با چهار تا دختر دوست شد و هر کدوم از اون دخترها را هم چند بار آورد خونه و باهاشون رابطه جنسی برقرار کرد و کلا اکثر بحث ها تو خونه مون این بود که فلان پسر مخ فلان دخترو زد و ... ولی من باز سالم سالم موندم .

اون سال بود که من یکم چشم و گوشم باز شد و فهمیدم دور و برم چه خبره . و الان نسبت به دخترا بدبینم و فکر می کنم اکثرشون ..... که همینطورم هست (خواهشا نگید که چون تو با آدمای این کاره زیاد گشتی اینطور فکر میکنی چون یه سر بری خیابونم با این سر و وضعشون معلومه چکاره اند)

حالا من از اون سال به بعد یه فکری مثل خوره افتاده به جونم و داره دیوونم می کنه (تا حدی که روزانه تا چندین ساعت بهش فکر میکنم ) اینه که نکنه همسر آینده منم ازون دخترا باشه (چون اگه دختر قبلا دوست پسر داشته باشه که راستشو نمیگه که آدم نگیرتش ) .

اون موقع سر من کلاه رفته و زندگیم تباه شده و خودم خبر ندارم.

در ضمن بگم من آدمیم که اصلا حاضر نمیشم زن آیندم قبلا دوست پسر داشته باشه.

بعضی وقتا با خودم میگم منم برم دوست دختر بگیرم که دیگه اگه همسر آیندم قبلا دوست پسر داشت منم بگم منم داشتم و این به اون در...........  

اینم بگم که خیلی از وقتا دوستام برا اینکه قبلا دوست دختر نداشتم مسخرم میکنن و بهم میگن باکره.  

خلاصه نمی دونم چی کنم ذهنم خیلی درگیر.


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)