سلام

امروز تو آپارات با فایلی برخوردم که قبلا دوستم هم ازش تعریف کرده بود و براش نتیجه داده و اون کسب درآمد موبایلی از طریق تلگرام هست . تو اون ربات تلگرام میشه با پرداخت حق عضویت 12 هزار تومانی یک ماه درآمدزایی کرد . 

اون هم از طریق یکی از دوستان تلگرامیش لینک ثبت نام رو دریافت کرد و بعد از بین گزینه های برنزی و نقره ای و طلایی و الماسی کمترین هزینه یعنی برنزی رو انتخاب کرد، 12 هزار واریز کرد و یک لینک تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام در تلگرام ارسال شد، دوستش هم همون لحظه پورسانت دریافت کرد چون هر عضوی که بگیری به شما سود می رسه و هر زیر مجموعه اون عضو هم به همان مبلغ سود میده .

یعنی اولی برنزی گرفت زیر مجموعه اون هم برنزی گرفت از بابت زیر مجموعه 4800 دریافت کرد . این روش رو چند روزه داره انجام میده و الآن نه تنها 12 هزار خودش رو که برای ثبت نام یک ماهه داده بود بلکه خیلی بیشتر از اون رو دریافت کرده . می خوام بدونم از بین شماها هم کسی تجربه داره ؟ این پول حلاله ؟ نظر شما چیه ؟

در اینکه دریافتی داشته شکی ندارم حتی فیش رو هم برام تلگرام کرده واقعا ربات تلگرامی اون شرکت کار می کنه نماد الکترونیک اعتماد ملی هم داره و ... .

 نظرتون چیه باید منم ثبت نام کنم ؟ البته من گروه تلگرام ندارم ولی می تونم با دوست و فامیل خوب ارتباط برقرار کنم . به هر حال 12 هزار پوله یک بسته آدامسه یا دو سر تاکسی در بست، حس می کنم اگه درآمد درستی باشه باید زودتر عمل کنم ولی هنوز یه کم تردید دارم. حلاله که نماد الکترونیک داره ؟

اگه خواستید بعدا اون کانال آپارت رو اگه اجازه باشه بهتون میگم .


پاسخ :

سلام

در سایتی که مورد بحث هست ، هیچ توضیحی در مورد ربات تلگرام کسب درآمد ذکر نشده . این سایت مجوز داره، اما نه برای فعالیت در زمینه ی کسب درآمد با ربات تلگرام .

مثل اینه که بنده بیام طبق قانون و کسب مجوزهای لازم، یه سوپرمارکت بزنم، بعدش مشروبات الکلی هم بفروشم . اگه کسی اعتراض کرد مجوزها رو نشونش میدم ، میگم ببین پروانه کسب و ... دارم !

در واقع بنده برای فروش روغن و برنج و ... مجوز گرفتم نه فروش مشروبات الکلی !

اگه اشتباه می کنم ، بنده رو از اشتباه در بیارید .

موفق باشید 


مرتبط:

کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس

چه جوری باید به پول رسید از چه طریقی ؟

تجربیات شما در مورد کسب درآمد با سامانه ارسال پیامک

با رتبه ی تاپ کنکور میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام

راههای کسب درآمد از نت

برای کسب درآمد بیشتر نیاز به مشورت دارم

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

کسب درآمد با دستگاه اسکاج بافی

کسب درآمد از خطاطی و خوشنویسی

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

کسب درآمد از تعمیر خودرو های مدل بالا

با تافل 110 میشه کسب درآمد کرد ؟

بعد از انگلیسی، کدوم زبان رو برای یادگیری با هدف کسب درآمد پیشنهاد می کنید

کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن تخصص خاص

میخوام یک ربات بزنم و ازش کسب درآمد کنم

میخواستم درباره ی شغل و درآمد صحبت کنیم

آیا شما برای درآمد بیشتر محل کار خود را تغییر داده اید؟

برای رسیدن به درآمد، شاگردی کنم و یه حرفه یاد بگیریم یا برم ارشد بخونم ؟

چه تخصّصی یاد بگیرم تا درآمد خوبی داشته باشم !؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

درآمد زایی با آشپزی و شیرینی پزی در خانه

معرفی روش رسیدن به شغل و درآمد خوب ( برای آقایان )

معرفی شغل های پردرآمد بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی

چه جوری میتونم تو کمترین زمان بیشترین درآمد رو داشته باشم

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

می خوام با اینترنت درآمد کسب کنم

میشه از راه آموزش فلوت و سه تار به درآمد رسید ؟

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟

می خوام با کار ترجمه ی کتاب درآمد زایی داشته باشم

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

اگه کارت مربیگری ایروبیک دستم بود ،الان منبع درآمد خوبی داشتم

می خوام در کنار خانه داری و بچه داری یه منبع درآمد هم داشته باشم

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)