سلام دوستان عزیز خانواده‌ برتری

من طلبه‌ی سال دوم حوزه هستم، دوره‌ی عمومی پنج‌ ساله ، در نظام جدید آموزشی حوزه پایان‌نامه حذف شده و باید تا آخرِ پنج‌ سال تحصیل مون دو تا مقاله ارائه بدیم ، حالا مشکل من اینجاست که من اصول مقاله‌نویسی رو اصلا بلد نیستم . 

استادِ روش‌ تحقیق داریم اما کلا مطالب جسته گریخته میگه و من نتونستم یه جمع‌ بندیِ درست‌ و حسابی از حرف هاشون بکنم تا بتونم خوب مقاله بنویسم . 

از دوستانی که به اصطلاح دستی تو کار دارن و تجربه‌ی مقاله‌ نویسی دارن خواهش میکنم راهنماییم کنید که برای نوشتن یه مقاله خوب باید چه کار کنم ؟

اصول درست مقاله نویسی چیه و مقاله چه چیزهایی باید داشته باشه؟

واقعا کلافه شدم ...

ممنون از کمک تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)