سلام 

من چطوری خونوادم رو متقاعد کنم، من باید درس بخونم تا قبول بشم ،همون طور که میدونید کتاب ها واقعا سنگینه و نیاز به تکرار فراوان داره، و این ها هی میگن دو وعده غذا درست کن چایی بذار، خونه مرتب کن، خوب منم میدونم وظیفه دختر اینه ، ولی من الان کنکور دارم اینقد فشار عصبی دارم میکشم و گفتم بهشون به امید خدا بعد از کنکور وظایف خود را انجام میدم .

بعدش خونه ما واقعا بزرگه، خیلی وقت میگیره تمیزش کردنش و من از کار هام عقب میافتم، به خدا قسم الان من اینقدر استرس دارم که یه  سری کارهام مونده و این ها هی میگن این کار و اون کار رو بکن .واقعا زوره دو تا ظرف شو رو باید تمیز کنم، مبل ها رو باید جا به جا کنم، ما بچه کوچیک داریم هر چی بهش میگم آشغال زیر مبل ها نریز حشره ها میان شب که ما میخوابیم ما رو میخورن اصلا گوش نمیده .

از بس جا به جا کردم این مبل ها رو کمر درد گرفتم تو سن جوانی .حرفی میزنم بابام عصبانی میشه نکن بزار یکی بیاد آبروی خودت میره چون دختر خونه هستی .

تازه تو هوای سرد باید برگ درختان رو جمع کنم، حیاط خونه هم واقعا بزرگه، حداقل یه یک ساعت طول میکشه تا تموم بشه، سرویس ها رو میشورم . خلاصه تو خونه من واقعا زحمت میکشم ولی من موندم چطوری بهشون بفهمونم اونم محترمانه که من کنکور دارم و باید قبول بشم که اینقدر منو تحت فشار نذارن، بعد بهشون گفتم من امتحان دارم بعد میگن تو دختری باید تو خونه کار کنی! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)