سلام

یه دختر ۲۷ ساله ام، پشیمونم از گناهانی که کردم، همین طور از بدی های که در حق بعضی ها کردم ، به گذشته که بر میگردم میبینم چقدر بد بودم ولی راه جبرانی وجود نداره.

دلم میخواد خدا باهام حرف بزنه، نمیدونم چیکار باید بکنم تا دوباره مثل بچگی هام رابطه م با خدا خوب بشه،  تا این سن هم به خودم بد کردم هم به خدا، دلم میخواد خدا دوستم داشته باشه .  

لطفا بهم پیشنهاد خوب بودن بدید، چطوری رابطه م رو با خدا خوب کنم ؟


مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)