سلام 

من دختر ۲۳ ساله ای هستم که مجازی با آقایی ۳۱ ساله آشنا شدم. ما در یه ماه حدود ۳ جلسه چند ساعته با هم حرف زدیم، جلسه اول ایشون دست شون را دراز کردن و من بهشون دست ندادم و در جلسه سوم نا خوداگاه بهش دست دادم، چون ما قرار بود به صورت دوست صمیمی با هم باشیم، ایشون آقایی پخته و با موقعیت اجتماعی خوبی بودن من هم به شغل ... مشغول هستم .

توی صحبت هامون به اختلاف سنی مون خیلی اشاره میکرد ولی برای من مهم نبود منم تصمیم فقط دوست معمولی بود و با آشنایی با ایشون حالم خیلی خوب و انگیزه های زیادی گرفته بودم ولی بعد جلسه سوم بعد چند روز سرد شدن به طوری که حتی جواب زنگ و پیام های منو ندادن و من از ناگهانی رفتن ایشون خیلی ناراحت بودم و هر هفته بهشون پیام میدادم و دلیل میخواستم و ایشون حتی پیام های منو نمی خوند تا اینکه دیروز برام ویس داد و گفت ما به درد هم نمی خوریم و اون باعث شده من خط قرمز هامو بشکنم و برای همین عذاب وجدان داشت و گفت ما اختلاف سن و تفاوت نسل داریم و ۸ سال برای اون اختلاف زیادیه در صورتی که تو دیدار هاش به من میگفت بیشتر سنت میفهمی و خودش گفت قراره با دختره ۳۲ ساله ای که مادرشون براشون پیدا کردن و استاد دانشگاه هستن نامزد کنن .

میخواستم از آقایون بپرسم آیا ۸ سال اختلاف سنی خیلی زیاده؟ من هم شاغل و تحصیلکرده هستم ولی یه کم کمتر سنم میزنم به خاطر سن حقم بود رها بشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)