سلام

خوشحالم که پیدات کردم و امیدوارم پیامم رو اولین نفر در این وبلاگ بخونی ، تو کاری کردی تمام مشکلات و نداشته هام رو فراموش کنم ، دوست دارم قشنگ ترین جملات رو نثارت کنم ولی چه کنم دایره واژگانم این ظرفیت رو ندارند ، ناامید شده بودم از پیدا کردن مفهوم عشق، و خسته از گشتن در این عالم خاکی😍

هر چقدر دوست داشتنت رو ابراز کنم بازم برات کمه، منتظرم که قشنگترین روزها رو با هم زندگی کنیم، وقتی تو رو دیدم، مثل "حوا" بودی، و دیگه چشمام غیر تو چیزی ندید مثل "آدم" ، در یک جهان فقط یک همتا و یک عشق، بی رقیب،بی گذشته،بی قیاس ...

هر چی حرف بود که من گفتم رو ، 

تو در سکوت همه رو عمل کردی😍

هرچی که من سختش کردم،

تو با وقار و آرامشت سازگارم کردی😍

وقتی با تو هستم ، دلم مطمئن مطمئنه، نه سرما و گرما میدونم چیه نه فاصله،  نه سختی و نه هیچ چیز دیگه غیر شوق وصالت ، از خداوند ممنونم بخاطر اینکه داروی تسکین قلبم  رو جلو تقدیرم قرار داد . 

به تو که مفهوم عشقی این روز رو تبریک میگم❤❤❤

"سورپرایزی از طرف من برای تو"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)